Praktik på zoobutik :D
Jag är så glad! Jag tänkte på var jag kan praktisera och så kom jag på att jag handlar ofta och mycket på ett djuraffär i Malmö, som är ganska bra :D
Jag ringde till dom, sa att jag brinner för nästan alla arter (förutom fåglar), och att jag kan ta hand om det mesta och söker praktik och tjejen sa att JAG FÅR PRAOA HOS DOM!!!!! Det är så nice :D 2 veckor på Dominiks favorit djuraffär :DDDD
Jag hörde att dom ska köpa möss, hamstrar och marsvin från en uppfödare så jag….ska göra reklam för SVEMUS och mus.ifokus :D
Här är hemsidan http://www.vackertass.net/mobilia.html

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Grattis :) Praoade också på zooaffär en gång i tiden och jag vill minnas att det var många som ville göra det, så man var tvungen att vara ute i god tid. Tur att du fick praoplats där du ville :)
Vad kul! Jag försökte alltid få praktik på min zooaffär när jag var yngre, men jag fick nöja mig med en liten affär i Borlänge. Fast dom hade väldigt fina möss där! 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Vad roligt! Säger precis som Ratata, det är få förunnat för kön till platserna är lång. Jättekul!
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Tack så mycket :D Men jag kan fortfarande inte fatta att det hände! Mina klasskamrater letar efter prao-platser men ingen vill ha dem, o jag bara ringde en gång och fixade det :D Haha livet kan vara trevligt ibland. Förresten så e det på Malmös största shopping center 
Jag har aldrig upplevt att zoobutiker inte velat ha tonåringar som praktiserar. Däremot kan de vara tveksamma till vuxna praktikanter… lol…
Jag praoyade (eller vad det nu heter o hur det nu stavas) på en zooaffär när jag var tonåring och fyffan vilket slitgöra… städa akvarium är typ det tråkigaste som finns…urk
Har min APL på zoobutik, tycker att det är trevligt för det mesta.