Godmorgon söndag 29 april
Fåglarna kvittrar utanför men det ser inte ut att bli sol idag … synd … men det gör inte så mycket. Det ska ju inte bli för varmt för fort.
Ja efter promenaden igår så hade jag ont i knät så det vart en värktablett o sen var jag utslagen o somnade ganska tidigt - ja för mig alltså ;) Men så vaknar man tidigt. Jag har hunnit med en hel del redan idag *ler*…
Vad har då dagen att erbjuda idag..? Stallet o lite pyssel hemma… som den otroligt roliga och efterlängtade aktivteten - tvättstugan *Ler*
Vad ska ni hitta på idag då?
Gomorron. Lite alltmöjligt. (som svar på frågan
)
Jag ska strax iväg och titta på när "min" häst ska vara med i en hopptävling. Hoppas att hon håller sig i skinnet den här gången ;)

Godmorgon!
Här skiner solen. Jag har varit ute på morgonpromenaden och träffat lite andra morgonflanörer. Bland annat en husse med en katt. När hunden dog skaffade familjen katt i stället och den följer gärna med husse på promenad. "Du behöver inte koppla Jack, katten är inte rädd för hundar", sa husse när vi möttes. Men en katt som springer är en spännande katt så Jack jagade upp den i ett träd…
En stund innan träffade vi en annan granne. Medan jag pratade med honom gick Jack in på deras gård och kissade in den lite. En av deras katter låg på trappen, men den brydde han sig inte alls om. Han vet nog att just den katten springer inte iväg för hundar…
I dag har jag tänkt betala räkningar och städa musburar…
Morn! Jag vill nog helst krypa under täcket o gömma mig igen… Har problem hos mina marsvinshanar o vet inte vad jag ska göra för att få bästa lösningen. Jobbigt!
Ska bara vara hemma idag o pyssla o plocka lite. Skura några burar senare. Vädret lockar till att gå ut men jag måste få gjort lite här hemma nu när jag mår någorlunda hyfsat.
O ska skura ur stora råttburen så jag kan sätta ut den på blocket. Den står mitt i vardagsrummet o där är den ju i vägen så jag vill bli av med den.