Veterinär hudiksvall?
Någon här inne som har koll på hur bra smådjursveterinärerna i hudiksvall är?
På deras hemsida (Hudiksvalls smådjursklinik) skriver dom enbart om hund och katt, och om kaniner kan dom då iallafall knappt någonting alls.
Så hur är det med möss och andra smådjur, om dom knappt kan något om kaniner?
Var dit med min kaninhona i somras, och själva veterinärerna kunde ingenting om kaniner, utan det blev en praktikant som jobbade ute i butiken som fick rycka in, eftersom hon haft kaniner tidigare.
Så jag är henne evigt tacksam att hon hade sin praktik denna dag iallafall!
Har tyvärr ingen aning om hur dom är och vad dom kan. Men en bra ide kan ju vara att ringa och fråga dom om dom kan något om möss/andra smådjur eller om dom rekomenderar att man vänder sig någon annan stans. :)
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#2 Var ute efter erfarenheter från dem, när vi ringde angående min kaninhona så sa dom att dom var kunniga om kaniner, och rekommenderade oss att åka in.
När vi väl kom in, så kunde dom som sagt knappt någonting alls, så jag vet inte hur mycket jag ska tro på dem..
Vad jag vet är dom de enda här omkring som tar emot smådjur, så jag vet inte riktigt vart dom kan rekommendera att jag vänder mig.
Känns som att jag bor på fel ställe när det gäller smådjursveterinärer