överaktiva?
omg vilket musparadis! hade en massa grenar men de slog ned dem :P de är iaf sjukt sociala och fattar inte att de ens kan hoppa upp så högt menar eftersom de är så små :O
#3 vilken liten söt goding!!! den med mycket vitt, Embla <3!
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Jag har en mushona som är överaktiv hela tiden, och vill alltid leka. Hon har massa saker i buren men det räcker inte. Jag har alltid buren öppen så att hon kan gå ut och springa fritt i rummet. Det roliga är att när jag kommer tillbaka från skolan så kommer hon alltid fram och försöker klättra upp på mig. Hehehehe lol hon e världens bästa mums <3
De brukar vara väldigt igång när de kommer in i ett nytt hem med för att undersöka o kolla allt som finns. Söta tjejjer!!
Vilka snyggisar! När jag fick hem Villo och Kaize tidigare i år var dom också sådär, det gick inte att hålla dom på en plan yta XD Skrattade åt dom så jag hade ont i magen.
Ett tips bara! Det är väl en duna du har? Dom brukar ju ha ett lite större hål där man öppnar, lägg något över det (men inte över hela buren - dom måste ju ha lite ventilation
) annars finns det risk att dom kryper ut där. Mina gjorde det flera gånger, och när dom är så små kan dom lätt försvinna.