Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 4320 ggr
[Dominik]
2

Pikachu är en mus :) elektrisk

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Visste ni att Pikachu är en mus? Haha om inte, så nu vet ni det. Pikachu är en elektrisk mus! Jag skulle ge allt för att ha några Pikachus här hemma <3 han är jo min favorit pokémon Skrattande

Ratata
1

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag gillar Oddish , det är helt klart den sötaste blåa rädisan i världen :P

mau5
2
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Vad snackar ni om? Bulbasaur är ju helt klart bäst :D

Zebrabajz
0

Ur första generationen är TentacruelMarowak och Lickitung bäst!

[hamster-expert]
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag gillar Pikachu, Volpix * Charmander och ninetale mest!

När jag var liten trodde jag att Pikachu var en kanin, men sedan föstod jag också att han var en mus=)

[Dominik]
0

#2 Men Pikachu har nya och mycket starkare attacker så han kan lätt slakta Bulbasaur :P

#1 Hahaha ja Oddish är söt :)

#Gilade också  Marowak innan, han e kul

#4 Nice! Mina favoriter är Pikachu, Raichu och Charmeleon. Jag trodde att pikachu var ett marsvin :)

DeniceP
0

Pikachu, Oddish och Charizard äre som gäller här hemma! Kyss

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Zebrabajz
0

Annars är Entai, Lugia och Rufflet/Braviary underbara

Zebrabajz
0

Entei* Märkte inte att jag skrev fel

Hyeonmu
0

Så klaaart. Fast han är en jädra konstig mus måste jag säga. =/ Men Bidoof är värre som 'muspokemon', han ser ju ut som en muterad bäver. Och sandshrew. o_0 Han är ju nåt slags bältdjur inte en mus… Men, fast han inte ser ut som en mus heller, utan typ en myrslok, så är Cynadaquil min favorit mus-pokemon. <3 Och så blir han så aweesom som Quilava och Typhlosion också. Ahh det är min favvo-starter of all time (Förlåt Charizard! D=)! 

Sen finns det alldeles för många Pokemon numera för att jag ska kunna välja mindre än 40 favoriter. xD Ninetails, Evee med Evee-lutions och Arcanine var mina favoriter i första generationen. … Jag gillar eld. o.o; --- Och Cubone och Marowak som nämnts högre upp! De är så morbida och sorgliga. ={

Pff. Vem skickar en Electric pokemon på en Grass pokemon? ;p Sen beror det ju helt på bådas level, hur tidigt de är fångade, om man fött upp dem från ägg, vad de har för nature och sen om man EV-tränat. xP *Gillar också Bulbasaur*

… Varför startar du en Pokemon-tråd för?! xD Jag kan ju babbla på i all evighet!