Pikachu är en mus :) elektrisk
Ur första generationen är Tentacruel, Marowak och Lickitung bäst!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Jag gillar Pikachu, Volpix * Charmander och ninetale mest!
När jag var liten trodde jag att Pikachu var en kanin, men sedan föstod jag också att han var en mus=)
#2 Men Pikachu har nya och mycket starkare attacker så han kan lätt slakta Bulbasaur :P
#1 Hahaha ja Oddish är söt :)
#Gilade också Marowak innan, han e kul
#4 Nice! Mina favoriter är Pikachu, Raichu och Charmeleon. Jag trodde att pikachu var ett marsvin :)
Pikachu, Oddish och Charizard äre som gäller här hemma! 
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Annars är Entai, Lugia och Rufflet/Braviary underbara
Entei* Märkte inte att jag skrev fel

Så klaaart. Fast han är en jädra konstig mus måste jag säga. =/ Men Bidoof är värre som 'muspokemon', han ser ju ut som en muterad bäver. Och sandshrew. o_0 Han är ju nåt slags bältdjur inte en mus… Men, fast han inte ser ut som en mus heller, utan typ en myrslok, så är Cynadaquil min favorit mus-pokemon. <3 Och så blir han så aweesom som Quilava och Typhlosion också. Ahh det är min favvo-starter of all time (Förlåt Charizard! D=)!
Sen finns det alldeles för många Pokemon numera för att jag ska kunna välja mindre än 40 favoriter. xD Ninetails, Evee med Evee-lutions och Arcanine var mina favoriter i första generationen. … Jag gillar eld. o.o; --- Och Cubone och Marowak som nämnts högre upp! De är så morbida och sorgliga. ={
Pff. Vem skickar en Electric pokemon på en Grass pokemon? ;p Sen beror det ju helt på bådas level, hur tidigt de är fångade, om man fött upp dem från ägg, vad de har för nature och sen om man EV-tränat. xP *Gillar också Bulbasaur*
… Varför startar du en Pokemon-tråd för?! xD Jag kan ju babbla på i all evighet!