Stort akvarium säljes
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Tänkte börja med att förklara mig. Som endel kanse har sett skrev jag en tråd där jag frågade hur jag skulle göra för att sätta ihop mina två honor där den ena var jätte taskig. Jag lyckades med detta efter massa tålamord. Dessa honorna levde tillsammans och tvättade putsade och tog hand om varandra. Jag var så lycklig över att de kunde bo ihop. Så en dag låg min nya (blue tan honan) död i huset. Hon hade lite, lite blod från nosen. Jag vet inte om det var en hjärnblödning eller någonting. Så - jag har haft himla otur med mina möss, vissa har blivit äldre än andra men möss blir ju tyvärr inte så gamla och jag är nog inte rätt person för att ha "kortlivade djur". Varje gång en liten mus måste avlivas eller dör går hela vardagen i kras. Eftersom jag nästan aldrig har haft mer än två möss åt gången kommer allting så plötsligt och jag blir fruktansvärt ledsen när någon går bort. Jag har 8 mil till djursjukhus (5 till klinik men de kan inget) och det har gjort att jag har tvingats ta bort endel möss själv och det är fruktansvärt för mig. Därför har jag nu bestämt mig för att inte ha fler möss. Min agouti hona som fortfarande lever kommer självklart att bo kvar tills hon dör. (jag vet att det är olagligt att ha de själva) men samtidigt vill jag inte omplacera henne eftersom man aldrig et vart de kommer, kan vara en barnfamilj som köper henne, sätter henne i bur och glömmer bort henne! Så hon får flytta över till mitt 60 liters akvarium. Då kan hon bo på mitt nattuksbord och jag kan pyssla om henne extra mycket.
DÄRFÖR SÄLJER JAG NU MITT 225 LITERS AKVARIUM! (annons kopierad från blocket)
FÖRST TILL KVARN!
Måtten är 110 x 45 x 45 (ca 225 liter).
Jag har haft två möss i, mycket rymligt och lätthanterat. Endast behövt städas en (knappt) gång i månaden. Luktar inget (beror självklart på hur många djur som bor i).
Tidigare ägare hade råttor i så passar till de flesta smådjur.
Det som medföljer är:
* Stor stock
* Mindre gren
* Två platta stenar
* Lite spån
* Lite forder till gnagare
* Skiva som lock (om du har katt)
* vattenskål och vattenflaska
*"bakgrund"
(självklart behöver man inte ta med sig tillbehören om man inte vill)
Silikonen är gnagd på så skall det användas till fiskar måste det silikonas
om.
KOMPLETT FÖR ATT KÖPA DJUR TILL! DESSUTOM EN SNYGG INREDNINGSDETALJ!
Bakgrunen är blå men jag har en bakgrund av papper för att det skall se mer
naturtroget ut. Denna kan följa med vid intresse.
Vid snabb affär blir det billigare!
Pris: 700 kronor
Hämtas i Unnaryd (hallands län)
Vid intresse - skicka mail till hon_friidaa@hotmail.com
Funderar på varför alla som säljer bra och billiga grejer när man har pengar måste envisas med att bo så långt bort… 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Åh, så tråkigt att du ska sluta med möss Frida:(
Men jag förstår dig helt och fullt!!
Det är inte lätt att älska ett djur som är så kortlivat!!
Och måste du sen dessutom hjälpa dom själv att somna in fast du inte vill så är det ju pyton för dig!!
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️
Ja det är jätte tråkigt. Men jag kommer iallafall ha en liten flicka kvar ett tag förhoppningsvis! :)