(S) Nataler i färgerna High white samt Platinitum
Har en kull nataler nu efter riktigt fina föräldrar djur! Båda föräldrar djuren är impoterade ifrån Tyskland i sommras,dessa är inte ifrån Robert Fisher(samt så avlar han inte på de längre).
Pappa till ungarna är en High white vilket innebär hel vit utan några fläckar/andra färger med vita ögon. Mamma då är en Platinitum vilket innebär vit med svarta öron och ögon. Båda föräldrarna är riktigt kraftigt bygga och fina i färgerna,helt klara utan missfärgningar och så :)
Det jag tänkte höra om det finns någon intresserad utav 1 av ungarna eller ev. 2 utav dom? Ska ev sälja dessa men då enbart dessa,ifall du är intresserad så hör gärna av dig genom tråden eller PM…
Bilden är på pappa.
Hejsan, jo det skulle nog vara intressant. Hur är föräldrarna i temperament? Bits? Går att hantera & plocka upp?
Papsen var fin och du håller ju uppenbarligen i honom även om han inte ser helt bekväm ut 
Själv så har jag varit intresserad av nataler länge men aldrig ägt någon. De är så fruktansvärd sönderavlade "foderdjur" de få man kan hitta och de är riktigt sura och agggressiva.
MvH Tsunamis
Såg att du skulle börja på himmelstalund. Kul! Jag gick där 2000-2003 och var en av orsakerna till deras stora mängd burar med gerbiler i djurhuset
Fast numera har de inte så många. Besökte deras nya djurhus för något år sedan ungefär och det såg jättefint ut.
MvH Tsunamis
Vita ögon? :S
Jag är intresserad, beroende på vart dom finns? :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#2 Pappa är går att handtera,dock väldigt hoppig utavsig. Mamma är så att hon absolut inte vill blir hållen dock,tror det kan dock bero på att dom inte är handterade för fem öre när jag köpte dom… Dock ska jag försöka handtera ungarna så mycket det går vilket borde göra de iaf snällare och handterligare ^^ :)
Aha =) Går själv ettan nu då gick omvårdnad förra året men var fel linje så byte nu och vart mycket bättre ^^ Sen så går min pojkvän i 2an där oxå.
Just nu har dom 4 avelspar med gerbiler men när Micke(min pojkvän) börja där hada dom omkring 6-8 stycken :O Dock har dom sparat ett gäng honor nu som dom ska skaffa nya hanar till ^^ Sen har Micke och en kompis till oss har flera par efter djur från Himpan som är riktigt fina :)
#3 *svarta ögon ska det stå,hehe =P Vart fel :P
#4 I Mapselösa mellan Motala/Linköping
#5 Okej, då är det tyvärr för långt för mig