Bästis
Jag tycker den är apful… ser ju DÖD ut med sina kryss-ögon + +
De har en annan ful råtta också på barnavdelningen… den säljer nog inte så bra den heller… *flinar elakt*

Då får man pyssla om den lite hemma med garn o nål *ler* kallas handarbete… *ler* Tror den kan bli söt….
Ja nu blir jag ju tvungen att visa …. *ler* Och finns det inte redan karborreband på undersidan för att sätta ihop den så att den blir mindre platt *ler* så kan man fixa det med….
Precis, gör en bättre och finare själv!

Har ingen symaskin *ler glatt* så jag slipper…..

Fast kanske en bra ide ialla fall…. göra en black and tan *retas* ….
jaja… jag kan vända ut å in på min väska så blir det banne mig snyggare än IKEAS bästis i a f ![]()
hihi, här var det skeptiskt. Men ja, en platt musling/råtta med + + ögon ser lite läbbigt ut faktiskt…
Det är meningen att den ska se helt död ut, den är en kattleksak…

#8 hahaha.. Va grymt!! haha.

jao, den ser död ut…undrar hur månda som kan tänka sig köpa en sådan mus/råtta…

Nu är ni elaka
den är ju jätte söt…. nu måste jag se till att visa er hur söt den kan bli när man fixat till den *ler* Då kommer ni alla att säga… DEN vill jag ha - så det så….
#11 Jag tror absolut att den kan gå att få sockersöt om man bara hjälper den en liten bit på traven :)

TACK ThereseW - ja lite hjälp på traven….

Det ser ju ut som om någon kört över den med bilen, stackaren…!
Hjälp honom mandymoo, hjälp honom…!!
nää,, den är ju jätte… fulsnygg eller vad man ska säga!,,
haha har en sådan råtta/mus som finns på IKEAS barnavdelning..jag har en sådan och den e jätte sööt,, men framförallt mjuk! den känns som.. jaa, jag vet inte vad jag ska säga!!! men den är super mjuk..
Medarbetare på Hundar.ifokus
jag tyckte den var fin ..!!!
Skulle inte kunna göra en så mycket bättre själv!!!
Kram // tine

Man borde ju kunna ha den som sittkudde haha
mmm… sitta på den döda musen… 

haha ja det vore ju ett elände om man satt på En död mus..
..eller??
Inget kul inte…
-Appropå ful råtta från IKEA, min lille 2½åring Zimon har fått en…hehehe stackar´n
!
Fick aldrig se när mandymoo hade piffat upp den fula mus-kudden hur den kunde se ut då…

Vad duktkig du är på att lyfta fram gamla härluga trådar grodan! :D Flera nick jag inte känner igen. Om det är samma råtta som fortfarande finns kvar på barn avdelningen så har min hunden sådan. ;D
Mvh Ellenfyrkant
min vovve har en sånhär råtta/mus ^^ hehe
http://jennywidebeck.blogg.se/images/2010/ikeartta_120115788.jpg
ska köpa en ny som lilla bebisen kan ha ;)
A Working Dog, Is A Happy Dog!!!
Medarbetare på Rexkanin & Weight Pull..!