Hjälp!! Förlossning?
Tittade precis till min mus som är dräktig (har skrivit om det i en annan tråd) och jag tyckte att hon såg underlig ut, låg nerborrad med huvudet i spånet.
Så jag klappade henne lite och då visar det sig att hon är jätteslapp i kroppen, andas stötigt och vägrar flytta på sig utan hon ligger bara där :( Såg även att det hängde ut nåt gemonskilnigt slem ifrån vaginan, är det förlossning på G eller kan det vara något annat så att hon håller på att dör eller nåt? :O *orolig* Hade det inte varit för att hon är dräktig och att hon slemmar ifrån baken så hade jag trott att hon håller på att dö, så illa ser hon ut T_T
Finns det någonting jag kan hjälpa henne med eller ska jag låta henne sköta det i lugn och ro?? jag har hängt en handduk över hennes bur så hon ska få lite ro nu iaf..
XOXO//Hua~
Det låter inte bra! Tyvärr så låter det som att en unge har fastnat och att hon håller på att avlida. :/ Min mus som fick så dog.

Neej vad hemskt :( Det finns ingenting som jag kan göra för att hjälpa henne?? :((
XOXO//Hua~
Avliva henne. :/ Finns nog inget en veterinär kan göra nu heller.

Försent, hon dog i min famn nyss 
XOXO//Hua~
Är så ledsen för din skull.
Men får se det som så att hon följde iaf med sina ungar till andra sidan för att ta hand om dem där<3

Jaa det gjorde hon <3
XOXO//Hua~
Beklagar verkligen. :(
Asch då. Vad trist.
#5 Vilken fin tanke.