Fotolek
Jag vet att det redan finns en sån här men jag hittar den inte så vi kan ju starta en ny.. För dom som inte vet hur leken går till så är det så att jag börjar med att säga t.ex. Jag vill se en mus som är uppochner och då ska någon visa en bild på en mus som är uppochner och sedan får han/hon välja vad han/hon vill se.
Jag vill se en mus som springer i rör.
plättlätt… mimmis mus Lillefot här

jag vill se en sälunge med vacker glänsande päls

Vad söt!
Hehe, hur många har "träffat" en sälunge och lyckats får kort på den? :):) Ser fram emot en bild dock, ÄLSKAR sälar
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#4: Nej, det är sant :P Tänkte bara eftersom det är olagligt att kopiera från typ google och sådär.
.: Dance like there is no tomorrow :.
[Lyssna på någon av mina låtar -
”Jag är en liten bajskorv” på Spotify]

#6 Det finns många ställen på nätet som man kan låna bilder från - sidor där bilder o annat är "free"..

Min önskan var kanske lite för svår?

haha… lola fick GÖRA en

inte mobbas

*ASG* Den var bra lola!!! *impad* 
mobbar inte, den var söööööööööööt, jag har inga tjocka råttor så jag kan inte fotta en sån

#13 då får man väl göra en :P

Hur får ni upp bilden så man ser den direkt?

Pimu Man trycker upp bilden i ett eget fönster och kopierar den. Sen väljer man att hantera och redigera sitt inlägg och klistrar in den i inlägget.

haha… värsta konstnärstråden juh!

ja, borde döpas om ^^
Ritar/målar du de hära själv Miss Nibble? Dom är underbara! *vill ha* De här/såna här tavlor är läckra priser, hederspriser, tävlingspriser.
*mycket företjust*
Och Nutiz, din sovande och snarkande hamster är ju bara för härlig!!! ![]()
Har ingen morgontrött iller att bidra med.
det har nog jag, men jag orkar nog inte ta ett foto - för då vaknar kanske monstret… iihhh

#23, ja jag gör dom själva ^^ självklart kan jag teckna för hand eller på datan om ni vill ha mer priser!
#24, är illerar så hemska? då ändrar jag så att jag önskar en iller som är spritt språngande galen! ^^
tsss, nu kan du inte ändra…. 

#25 Ja jag skulle vilja vinna sådana i alla fall… (Inte för att jag tävlat hittills, men…)