FOTO

Bra idé! Ska lägga in en bild….

Jag fastnar inte på bild…

#2 äsh va nu inte fåfäng, alla fastnar nån gång (= Om du inte är vampyr villlsäga O=
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Vampyr!
Är det därför jag är så blodtörstig!??! Åh, TACK nu vet jag det
.

Har inget med fåfänga att göra… så då är jag nog vampyr *ler*… Se då är vi är 2 amaira ;)

Min kompis tog den här bilden på mig häromveckan i skogen. Tycker den är väldigt vårhärlig och fin.

Ni som oroar er för att inte fastna på kort.. Jag blir kanske bra på en bild av hundra. Men jag fotar mycket, alltså blir till slut någon bra! :)
(Sen kan man ju ta dem i lite halvmörker och halvskarpt så fixar sig det mesta) :P
Då kan till och med Dracula säga cheese.
Älskar mina stora små vänner..

Haha, vilka härliga bilder Amaira! Den där med den vinkande skuggan i bakgrunden är supercool!
va söta ni är pephsi & terato
klart man vill lägga upp foton på sig själv om man är sådär söt…
jag kan påminna om att vi faktiskt har en sådan här tråd sedan gammalt, där vi kan se foton på några andra medlemmar…
senaste fotot på mig… (som jag tagit, vet inte vad för konstiga foton andra tagit)

Vad duktig du är Mr Nibbles, konstnärlig. (Mr Nibbles? Miss Nibble bör det väl vara
)
Fotat själv, Grodan? Vilka akrobatkonster, hurdå? Läckert och mycket bra foto!
#8 Jättefin bild verkligen, härlig personlighet och känsla i bilden, liv.
Gillar alla bilderna, kul att se er
- bubblar amaira nerifrån vattentunnan.

#15, Döpte mig efter skogisen ^^

#13 Men jag sa ju att jag inte alltid blir sådär söt på bild. Bara för att bevisa det lägger jag upp en av de lite sämre bilderna på mig:

#18 *haha* Ser lite trött ut… =P