Mus iFokus

Mus

Etikettlänkar-links
Läst 1055 ggr
DeniceP
1

Kritik kanske? :)

Har under de senaste veckorna, suttit och knåpat på en ny hemsida för djuren.

Nu är den äntligen klar!

Alla mina djur finns med där (utom hamstrarna, då jag fick dem igår och inte lärt känna dem än)

Tyvärr finns det ju bara två små möss kvar här hemma, och de ska flytta i nästa vecka, så dom finns inte heller med, förutom en bild på härliga Oddish!

Alla min kommande musplaner finns med på sidan, men jsälvklart kommer det att komma till mer med tiden! :)

Har ni någon kritik ? :)

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

JohannaEkroth
1

Och adressen dit är…? Tungan ute

Suicide doesn't take away the pain, it gives it to someone else

DeniceP
1

JohannaEkroth
1

FlörtTungan ute

JohannaEkroth
1

Du får bara positiv kritik från mig.

Allt jag kom att tänka på var: Wow Snyggt!…

…när jag kom in på sidan, gillar upplägget, bredden bra anpassad till widescreenskärmar, du fyller ut sidan väl även om den är gjord så att den ska funka på gamla klassiska skärmar. Det är stilrent, mycket info och innehåll, men ändå enkelt.

Jag har själv inte möss, men har haft både gerbiler och dvärghamstrar, men du gör så att jag blir intresserad av att skaffa möss tack vare dina vackra bilder också.

Snyggt jobbat!

Skrattande

Flubben
1

Det såg jättefint ut :) verkligen skönt att det inte är massor med olika fäger, saker som blinkar och hoppar omkring. du har gjort ett jättefint jobb :D

DeniceP
1

Wow, tack så mycket! Ja, jag själv stör mig på hemsidor med för starka färger och bladdigt innehåll. Vill ha det stilrent och snyggt!

Ni tycker inte det fattas något då? Glad

Littlem
1

Ser bra ut!

Grodan
1

Många poäng för att du valt webbly. Flera poäng för rent och snyggt. Massa mera poäng för att du stavar hämpstör precis som jag… hehe och så en massa mera poäng för att du har länk till mus-ifokus.

Jag har bara skumläst, så jag kan inte säga så mkt om texten. Skulle dock tycka att det vore snyggt med en banner-länk till mus-ifokus. Flört

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Hyeonmu
2

=/ Aww. Den vill inte ladda för mig. Gah vad jag hatar min browser.

DeniceP
1

# hehe. Ja jag ska nog ta och knåpa ihop en snygg banner och länka istället :)

StillaSinnet
1

Jag kikade på mobileni natt och blev glatt överraskad över att det fanns att välja på mobil- eller helsida :) Det var bra!

Nu har jag varit inne på dator och gillar också det stilrena. Jag älskar typsnittet på rubrikerna! Vad heter det?

summa: Vackert och stilrent!

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

DeniceP
1

#11, haha det visste jag inte ens att det fanns xD

Typsnitter heter Saginaw, visst är det galet snyggt? Skrattande

StillaSinnet
1

#12 ja, verkligen! jag laddade hem det direkt :D!

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Grodan
1

#10 Finns färdiga banners

Tycker det är rart med rubriken "bland kaos och djurpäls" och även freaksouls är ett rart namn, men jag får lite negativa vibbar. Tycker du är en positiv tjej, så det klingar lite knasigt… men det är jag, jag är känslig…

DeniceP
1

#14 Ja men tycker inte dom passar mig, så jag gör en egen (mest för att jag älskar att knåpa i ps Oskyldig)

Ja, jag är nog rätt positiv, men jag är samtidigt rätt speciell. Både när det gäller humor, plus att jag dras till saker som kan ses som väldigt fel. Jag blir lätt faschinerad av udda och "mörka" saker. Jag har en rätt "freaky" personlighet ibland, och en stark själ, så jag tycker att namnet passar mig perfekt Skrattande

Fast jag kommer nog inte ha det som uppfödarprefix trots allt, utan bara ha något i stil med " kaos museri" eller något xD

Grodan
1

#15 Självklart. Om du gör en fin kan du kanske slänga upp den i vår banner-tråd, var nu den är någonstans.

Jag satt för inte så länge sedan och glodde igenom våra banners och kände också att det inte fanns någon riktigt bra…

Hoppas du förklarar det på din sida om din friiky personlighet, så att man inte får fel uppfattning. Skrattande

Själv är jag noga med att alla djurnamn skall vara positiva idag. De djur jag döpt till namn med lite negativ klang har inte gått så bra för. Jag är lite vidskeplig tydligen… hehe

Och jag tycker inte att Kaos är ett bra uppfödarnamn. Du ska ha ett positivt uppfödarnamn som man gärna säger!

DeniceP
1

Ja, jag har förklarat lite tror jag, eller så ska jag lägga till det sen :)

Jag anser ju själv att freaky är bra, man ska vara lite udda, man måste våga sticka ut!

Namnen på mössen kommer att vara efter olika tema, har redan kommit på en hel a4sida med olika teman och namn till dem haha! Bla artister, växter, drickor och liknande :P Så det är bara prefixet som kommer vara "udda"! Glad

Hyeonmu
1

Den öppnades! =D Och GUD VILKET VACKERT HÅR DU HAR! *Tackle-glomp* *Host* Förlåt. xD Jag blev överväldigad.

Väldigt fin sida! =) Väldigt prydligt - och stilrent som Artlink säger. Väldigt fint skrivet, lättläst och intressant på varje sida. Toppen! ^-^

DeniceP
1

#18 Haha, ja jo jag har haft rätt intressant hårstilar/färger under åren Oskyldig Tack ^^

Vad kul att ni gillar sidan, jag blev rätt nöjd med den Glad

[Dominik]
1

Kritik: Jag tycker att rosa hår passar dig mycket bättre :)

DeniceP
1

HAHA!

elias123
1

:)

Grodan
1

När ska du göra en banner?

DeniceP
0

För tillfället bråkar mitt internet satan, eftersom vi håller på att byta bredbandsbolag. Vilket betyder att jag i princip kan sitta och läsa, kommentera här ibland, men så fort jag ska sätta igång redigeringsprogrammet så dör internet :( Det är därför jag är så oaktiv här!