What sex are you?
Vilket kön är du?

Haha, no boys in here so far!
Älskar mina stora små vänner..
I´m the first man to wote =)
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Woho!
We want boys, we want boys!
Älskar mina stora små vänner..

Why is everybody talking english? x)
- Vad skulle du ha gjort om himlen lämnat dig

Because we can?
#4 We have members from parts of europe here at mus iFokus. And this voting is publicht in the English section.
Sorry for my bad english spelling but i hope u understand all of it. I´m better to speaking then spelling in english.
Mvh: Andréas "Bubben" Sandberg | 021media.se - Västerås hetaste nyhetsbilder | En blogg om min vardag, med psykisk ohälsa - Bubben´s | Forza Grönvitt 100% kärlek

Wow, we males are pretty underrepresented here
yes, we are.

I'm a girl
men ja e en boy^^
Hipp hipp hurray……

#3 Boys are nice, but MEN would be even better! Btw, where's Tomas…?

voting result 2008: 50 votes, 3 males
Hahahahahaha OH MY LORD! this should be illegal! why are they only four male members and like…more than 45 females ??? I feel kina like a girl right now, because I know almost all the nguys who voted. Hahaha anyway! Mice are cool :)

You can make a new one, in Swedish if you like. I'm gonna go to my mice now and will be gone for a while
Ok! It's an good idea :)