Mus iFokus

Mus

Etiketterföreningutställningträff
Läst 612 ggr
ales
3

Medlemsavg. SVEMUS

Jag undrar om medlemsavgiften för 2012 blir den samma som årets avgift? Hittar ingenstans om detta på SVEMUS hemsida :/

kent
0

2012 års medlemsavgift blir den samme….om det tas ett beslut om höjning på årsmötet i feb så gäller det först for år 2013.

Grodan
0

#1 Vill man använda svemus regsystem online tillkommer väl en avgift?

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

kent
0

#2 det stämmer …men man behöver inte att ha tillgång till det….om man inte vill.

[Dominik]
0

det kostar väl 100 kr om året ? kan man betala för två år ?

ales
0

#2 Så medlemsavg. är 200 kr för 2012 + en avgift för att kunna registrera sina möss online? Å den kostnaden är då?

Står detta på SVEMUS hemsida? Jag hittar det iaf inteSkäms

[Dominik]
0

btw jag letade efter SVEMUS bankkontonumer men hittade inget, så kan någon hjälpa mig med det ?

ales
0

Här hittade jag kontonummret iaf Skrattande

kent
0

SVEMUS pg nr: 435 31 02 - 9

Avgift för kalendarårsmedlemskap jan-dec:
Sverige 200 kr (100 Kr*)
Inom Europa 270 kr (140 Kr*)
Övriga världen 290 kr (150 Kr*)
Familjemedlem 30 kr** (30 Kr*)

Den högre avgiften för utland beror på högre portokostnader m.m.

*För medlemskap som löses efter 1 juli betalas avgift angiven inom parantes
**Om någon i familjen är huvudmedlem så kan övriga familjemedlemmar stödja klubben genom att bli familjemedlem. Som familjemedlem får man inte Husmusen

kent
0

#5 japp 200.- for ett år sen om man önsker att va med i regg.programet koster det extra(dom penga går till att göre programet bättra)

ales
0

# Ja jag förstog att det kostar extra men hur mkt extra är det jag undrar över Tungan ute

kent
0

att va med i regg.progamet koster 200,-pr år (tror jag det va) annars så kan man beställa stamtavla från svemus registrator for 5.-/st

[Dominik]
0

Nu fattar jag ingenting!

Jag vill betala för medlemskapet i svemus + regg programet, men hur mycket egentligen ska jag betala ? 200 kr eller ? skulle det det vara  lönt att betala för 2011 typ nu när det är dec om en månad ?

Hyeonmu
0

Whuuut?! D=> Så all min koll på möss genom regg.programmet kommer försvinna nästa år? Fuck. Jag kommer få dra ner på nåt.

Grodan
0

Det blir alltså 200 kr för medlemsskap i SVEMUS och om man vill använda sig av registreringssystemet 200 kr extra för det.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Dominik]
0

Oh my goooooooosh! 400 kr e mycket för. Jag får bara 600-800 kr i månaden lol, ska iaf betala för medlemskapet