Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 705 ggr
[Dominik]
2

Vilket kön är du? 2011

Vilket kön är du?

Hyeonmu
3

Båda.

Rent könsligt kvinna.

Psykiskt både och.

Sexuellt man.

När jag får kraft och ork nog ska jag inleda en kamp för att få lov att inte bli av med mina kvinnliga delar och ändå få manliga. (Kul sexliv jag får annars… Obestämd Host hurm.) Just nu är det inte tillåtet. Pissregler. >_<

[Dominik]
0

#1 Hahaha det med sex var roligt. Det kommer inte vara svårt att vara både kvinnlig och manlig <3 Vad menar du med att det är inte tillåtet ? Vad är olagligt ??

Hyeonmu
1

Hmm. Det får man väl se. xD Inte alla som är så accepterande. I Sverige får man byta kön, men inte skaffa ett extra som jag vill. =/ Därför kommer det bli en kamp. T_T

[Dominik]
1

Ibland vill man bara döda regeringem för att dom inte tillåter olika saker, som just ett extra kön :/ Om du vill så kan vi hyra en självmords bombare och spränga hela regeringen och bygga upp det på nytt *fniss* :D

Tycker att alla har rätt till att vara som dom vill! I vissa länder är det t o m olagligt att vara homo eller bi. Det är helt sjukt :(

Hyeonmu
0

Jao. Det finns mycket dumt med våra nuvarande lagar. Haha. xD Du är rar du! Naaj, men du får gärna rösta på Piratpartiet… så ska jag bara bli ledare där… sen tar jag över Sverige! Moahahaha! XD 

Jo precis. =/ Jag t.ex. blir fly förbannad när folk kommenterar om när jag ska växa upp och "anpassa mig", för det kommer jag behöva göra om jag ska jobba - säger de.
Det de menar är då "när ska du ta ur dina piercingar, sluta klä dig och sminka dig annorlunda?". Men… det är den jag är. Det är bara nåt som inte syns automatiskt på utsidan. Att förbjuda piercingar, tatueringar m.m är lika illa som att säga att alla måste blondera håret för att jobba nånstans! Eller att inte låta folk säga vad dom tycker och tänker! 

Förtryck! DX

[Dominik]
0

#5 Tackar :D Haha okej, jag ska rösta på piratpartiet OM jag ska få ta över Skåne hahaha det finns ändå ingenting här nere *lol*

Jag blir också förbannad på folk som tycker att nån måste växa upp eller nåt eller bli och bete sig som alla andra. Men vem egentligen menar dom med "alla andra" ? Det är helt jobbigt när man får höra såna elaka saker. I dagens samhälle är vissa rädda för att vara sig själva, pga att..det finns massa olika anledningar som inte är sanna.

Ja! Jag tycker att det känns skönt när man inte är som "andra" :D

Hyeonmu
0

Jadå jadå. Jag hade gett det till Danmark annars ändå. ;p

Mycket sant. =/ Vill vi verkligen ha ett samhälle där alla går runt och trycker ner sina sanna jag och beter sig som mesiga ja-sägare?

Samma här. Och tvärtemot vad många tycker och tror, tror jag inte att man stolt är annorlunda för att man är "upprorisk" eller vill vara speciell. Det är för att man känner att man är en av ganska få som vågar vara sig själva. =)

[Dominik]
0

Ja, exakt! Ibland så hör jag folk som snackar skit om folk som skiljer sig från andra, eller har "speciella" intressen…Många här nere i Malmö tycker att jag är omogen och beter mig som ett barn för att jag leker med mina möss varje dag. Wut?! Om alla var trevliga mot varandra och liter mer accepterande så skulle vi leva i ett paradis :DD

Grodan
0

Gick inte att lägga in omröstning efteråt tyvärr

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Dominik]
0

#9 Japp. Jag försökte göra omröstning 100 gånger, men inget hände :(

[aammE]
0

Gillar ej hur könsfixerat samhället är, varför MÅSTE jag kryssa i om jag är man eller kvinna på olika blanketter?!? Blir arg, jag vill inte.

Grodan
1

#10 ok, en liten bugg alltså… då får vi vänta till iFokus blivit fixat… suck

#11 Det är intressant. Framförallt om utveckling sker…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Dominik]
0

#11 Jag stör mig också på sånt ibland :(