Kluringar
Quiz och kluringar har nu en egen forumkategori. Den heter "Kluringar" och ligger under "Fikarummet".
Alla medlemmar här på sajten kan skapa kluringar/quiz!!!

Upprepar: Kluringar/Quiz har en egen forumkategori!!! Så att man lätt kan hitta dem!
Hade missat denna helt!!
Så det var därför jag inget visste
men nu vet jag:)
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️
Alla andra 1300+ medlemmar har missat detta också, att de alla kan skapa kluringar… 
Jag har problem med att göra quiz. Kan göra nån/några frågor sen får jag felmeddelande och kommer inte vidare. Vet inte vad som är knas. Det är bara i quiz:en som jag får sånna.
#6 Asch då. iFokus är lite buggigt just nu, kan vara det. Jag har tidigare bara upplevt att bilderna försvunnit från färdiga quiz. Det är jäkla drygt om man lagt ner en stund på att göra kluringen, letat bilder och lagt upp och så är de inte där sen. Man kan ju inte redigera kluringen.
Fick samma fel nu när jag skulle rösta på veterantävlingen. Verkar knasa när jag fyller i frågor?
Har haft problemet i nå veckor.
Låter som om du har någon inställning som förbjuder data att sändas till/hämtas från din dator kanske? Du kan alltid höra på support eller datorn ifokus
Ingen aning. Sitter ju på Elins bärbara mest. Och hon verkar kunna göra quiz vad jag vet. Så då måste det va nått med min användare.
#10 Verkar konstigt. Försöker du lägga in någon bild också?
Nope. Det är inte när jag ska göra ett nytt quiz utan när jag ska svara på ett quiz nån annan gjort det inte funkar.
Jag har upptäck vad som är fel när man svarar på quiz! om man trycker på nästa-knappen innan sidan har laddat färdigt så fungerar det inte! Knappen, som ska vara grå, fattas det gråa när det inte är färdigt :)
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
#13 Jasså? Så nu fattar jag varför jag inte kunde göra glurigar i skolan….skolans internet suger!
#12 aha, ok… Synwhore verkar dock har lösningen på problemet… Ni har helt enkelt slöa datorer… 
Ja, så klicka inte för fort på knappen nu barn 
#15 Hahah det har iaf inte jag :P
#17 nä, hur skulle du kunna veta det? du har ju en bra dator… hehe
jag har hört mkt gnäll om iFokus och det mesta är från folk som har väldigt gamla och slöa datorer… visst kan det kännas hemskt att man måste skaffa en ny snabb datorbaraf ör att hänga här, men tyvärr är det så att internet utvecklas hela tiden och det är många sidor som blir alltmer avancerade. Det är frustrerande och stressande att behöva sitta o vänta på sidor som laddas och riskera att datorn kraschar för att den itne orkar…
Men frågan är ändå varför ingen utom ajanki gör quiz!!!?
Jag gör inte för att när jag gör svåra frågor så blir folk sura.
Men ska inte quiz va svårt ?
iaf! jag kan göra fredagsquiz idag runt kl 5-6 idag. Jag tror att den kommer handla om hälsa, skötelse, mat och leksaker :D
och lite random stuff med
Va? Jag blir aldrig sur för att ett quiz är för svårt :O
När man ansträngt sig genom att göra ett quiz eller lagt ner 20 timmar på en artikel el något är det ju inte sura kommentarer man vill ha som belöning precis, eller att det är 50 som läst men endast 2 som orkat skriva och INGEN orkat klicka i Bra inlägg.
*gnäll gnäll* sårri, har fortfarande humörsvängningar
Haha moodswings :P Love 'em!
Jag erkänner, jag är slarvig på att skriva kommentarer, men jag kan vara så sjukt dålig på att komma på vad jag ska säga!
Lovar skärpning, allt för att hålla motivationerna uppe, tror att alla uppskattar ditt (och de andras) jobb med att hålla sajten levande! <3
Just nu är det bra med moodswings, då slipper jag bli helt deppig av sorg över iller.
Jag har sett att många bara skriver typ "lämnar tassavtryck" för att också kunna följa tråden när någon skriver något i den (då hamnar ju tråden "Uppdaterade inlägg" uppe till höger och man hittar lätt tillbaka)
Även på frågeställningar där man inte vet är det inte ovanligt att folk skriver "Vet ej men lämnar ett tassavtryck" eller nåt
Nu måste jag anmäla möss.
Vad har hänt med iller? :O