Petboxar
Nån som har överblivna petboxar till salu? ='D … Eller till låns och som ska till Minnes'? ^^;;
Jag anmälde på TOK för många möss på minnesutställningen nu och har liiiiiiite brist på petboxar. xD

Jag har några du kan få låna. Hur många behöver du, Linnea?
Jag har med ett gäng som kan lånas ut då jag inte tar med några möss att ställa.

Åhh toppen! <='D Vad lättad jag blir. Tack hörni!
Öhh joo. Haha. ^^U Efter att ha kollat bland burarna ser jag att jag har… fyra godkända petboxar. Jag ställer nitton möss.
Så öh, jag lånar gärna alla boxar ni har över! ^^' Så behöver jag kanske bara köpa tio nya, haha.
*Kramar er båda* Vad ni är snälla! 
Musmänniskor är alltid snälla :D

^.^ Det är sant!
Rackarns. Det verkar som jag kört det mesta av mina burkar till mitt förråd i lkpg. Hittar bara 3 st i rätt storlek just nu. Ska ta en kik igen, tror jag har använt några till o ha djur i men kan flytta om lite isåfall så ska jag nog kunna få loss 2-3 till.
Far på konsum och kolla i kontainrarna, dom har säkert sånna där stora fyrkantiga godislådor i mängder där. Om det nu inte måste vara petboxar förstås..?
#7 Det ska vara petboxar i strl 2 för att alla ska ha likadana boxar till mössen på utställningen.
Annars brukar man inte behöva rota i containrar för o få godislådor. Jag brukar gå in o fråga i butiker och de skänker oftast gärna bort hur mkt som helst!
Nu har jag iaf trollat ihop 7 stycken petboxar åt dig Hyenan!!
#8 Jag gick och frågade en gång om de hade godislådor att ge bort, men de hade hunnit slänga alla, därför tipsade jag om containern
Men ok, då vet jag :)
#8 AHa ok. Ja, då kan man ju kika. Dock ska man ju tänka på att det räknas som stöld o ta saker ur containrar (även om det är "skräp").
#10 vi frågade ju först och hon sa att det var ok att gå och plocka i containern :)

Som Littlem säger, men tack för tipset ändå! =3 Jag får väl börja göra så om jag ska börja sälja möss så småningom så folk kan få hem småttingarna.
=D Hurra! Det är ju helt fantastiskt! Tack så jättemycket! Du får välja vilka fläckiga bebbar du vill i nästa fläck-kull! 
#12 Ja godisburkar är bra försäljningslådor ;) Och transportlådor. Och lådor för tillväxt av reptilbäbisar :P Godiskburkar är guld för reptilfolk :P
Hur många behöver du nu?
Jag köpte ganska många till SM så jag ahr men jag har trångt i bilen… jag ska ta med svemus prylar till Minnes också och inne i bilen ska hela familjen sitta. Därför har jag inte svarat i den här tråden, i hopp om att du löser det i Stockholm.
Men om det är så att jag själv inte får plats med mina egna saker i bilen så har jag som nödlösning att ta släpkärran upp och DÅ kan jag så klart ta med petboxar åt dig om du vill. Däremot så vet jag inte hur det blir förrän jag ska provpacka, typ på fredagen innan.
Ha mig som sista lösning och hör av dig fredag kväll om du inte har hittat tillräckligt med boxar för då vet jag hur pass mycket plats jag har.
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Nu behöver jag 9 burar till. =__=
Åh tack! <=) Vad omtänksamt av dig. Jag fortsätter pussla och så skriver jag på Fredag annars. <3