Bebisar =D
Har varit lite deppig och orolig eftersom min ena tös dog i förlossningskomplikationer för ett par dagar sen och eftersom jag hade en till tös som var på tjocken så vart jag orolig att det skulle hända likadant med henne..
Men nu precis kikade jag in i buren och hittade där sex rosa små korvar!
Dom låter nästan som små fågelungar hihi :3
Dock så blev jag så paff när jag tog av taket på huset och fick se dom små att jag bara räknade dom lite snabbt och sen stängde igen för att stressa mamman så lite som möjligt, jag är inte ens hundra på att alla levde eller hade mjölkband eller nåt.. Det är tur att jag jobbar till 22 ikväll annars hade jag nog suttit som en hök utanför buren och spanat hela dagen hehe xD
Men borde jag kolla till dom igen idag så att alla lever osv (hur ser man det btw? Om dom rör sig? o_O) eller kan det vänta tills imorgon eller kanske ännu någon dag? Jag vill stressa dom så lite som möjligt och jag har ju bara haft honan ett par veckor och hon är inte super tam om man säger så.. :P
Men jag är så himla glaaaaad nu i alla fall, slänger in en bild på den nyblivna mamman också 
XOXO//Hua~
Grattis till bebisarna!
En vacker bläsad mor har du där! Ser fram emot att få följa ungarnas utveckling.
Vart i Sverige bor du?

Tack! :) Ja visst är hon fin min lilla tös, dock rätt så blyg av sig men det blir väl bättre med tiden hoppas jag :) Jag bor i Skövde.
XOXO//Hua~

Ah, en musägare med bra kamera! Sånt uppskattas och nu kommer du inte undan! Tamerafotonpåmoder.nu… hehe

Hehe jag kan ta och fota lite imorgon, är lite för trött just nu ;3
XOXO//Hua~
Jättefin bild på prinskorvarna i a f 
grattis till de små :) håller med Grodan om att det var en väldigt vacker musmor 
Var är alla fina foton? 

åååå stort GRATTIS till småttingarna!!! Jättefin hon är Lilla Brun 

Tack för fina foton, Hualilai. Lilla Brun är så söt. Hoppas någon unge också är bläsad

Asch, ser ingen bläs där…

#18 Ja i alla fall två av bebisarna som du ser i #17 kommer bli tecknade. Det syns kanske inte så bra på bilden men det syns tydligt irl :3
XOXO//Hua~

Nej men fy va söta 
Angående färgen är dom agouti allihop, bara lite nyansskillnad 
Så himla söta
! Håller med ovanstående: 100% agouti
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Jaa dom är verkligen så sjukt söta nu när dom börjar få päls. Jag vill bara ha dom uppe och gosa med dom 24/7
Dom börjar även bli lite spralliga trots att dom inte har några ögon än, det är lite svårt att hålla reda på alla sju när man har dom i handen xD
Att dom är agouti har jag nog förstått men tycker stt det är lite spännande att dom kan vara så olika i färgen trots att det är samma färg 
XOXO//Hua~
#27 + 28 Bruten bläs, så sött… 

små o äckliga rosa korvar har blivit jätte gulliga möss som man bara vill äta upp för att dom är så söta :D