Standard bilder
Hej!
Det råkar vara så att jag i mitt projektarbete nu i trean skriver om möss , och det är meningen att det hela ska sluta i en liten bok.
Så nu undrar jag om jag skulle kunna få lite hjälp av er när det gäller bilder 
Jag må ha tio små muslingar för tillfället, men färgerna är ganska begränsade så jag skulle verkligen uppskatta om jag skulle kunna få använda några av era bilder.
Hur många och vilka färger jag ska ha bild på vet jag inte riktigt än, men alla standard färgerna är välkomna.
Ni får gärna skriva in copyright på bilderna redan från början 
Tack på för hand!
vad kul, vad är det för bok?
Det är meningen att det ska vara en "vanlig" smådjursbok om möss där man får reda på lite om musen som djur, vad man ska tänka på när man skaffar möss och hur man ska ta hand om sina möss :)
Det var inte mycket svar jag hade fått här :/ ingen som känner för att "låna" ut bilder?
De färger jag mest skulle vilja ha är: Svart, Dove, Röd/Gul, Tan, Agouti, Siames och gärna bild på långhår, astrex och texel också
Det är ganska viktigt det här så jag uppskattar all hjälp jag kan få

du får lov att använda alla bilder jag lagt upp, bara det står under bilden t.ex foto: Pehpsii Altemark.
Pin är agouti.
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/
Vad bra! En sådan bok vill vi ha!
Klart du får låna bilder från mig! Du får säkert låna av Tomas också, han har rätt fina på dove och tan!
Sjlvklart får du ta av mina foton också. I mitt album har jag chocolate/tan åtminstone.
#4 Ja fast vi får se hur bra den blir :o Eftersom jag inte har så jättestor erfaranehet av möss själv (bara ca tre år) så får man läsa mycket som andra skrivit och ibland känns det som om man nästan kopierar även om jag skriver det själv.
Tack så jättemycket allihopa för bilderna :) om det är fler som känner för att dela med sig så är ni väldigt välkomna ni med!
Du kan låta någon duktig faktagranska/läsa igenom den innan du anser den vara klar.
Hittade två underbara foton på internationella forumet under bebis-foto-tråden, skulle nästan fråga om man får låna dem till en framsida till bok, plansch eller nåt…
Vilken kul idé! Tycker absolut du ska fråga här om det är något du undrar över, finns alltid någon som kan hjälpa :)
så slipper du känna att du kopierar, du får självklart använda bilder från mig med så fort jag hunnit få upp några :)

#7 bild nr två där var ju nästan för mycket! så sööööt
www.freewebs.com/gypsymice/
http://pehpsii.blogspot.com/