Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 724 ggr
Exoticas
0

(K) Söker möss!

Hejsan!

Jag är på jakt efter lite möss, gärna reg + stamtavla men det är inget måste.Så nära Västmanland som möjligt. Då jag har det lite svårt med transport.

Det viktigaste är att musen har ett bra temperament och är hand tam.

De möss jag finner störst intresse för för tillfället är Siamese, chocolate tan, dove tan, agouti & zebra möss.

Texel och fuzzy

Söker både honor och hanar, tänkte börja ta ett par kullar igen och återgå till min stora hobby som är just möss!

För tillfllet har jag bara två små mushonor hemma, men nu skall det som sagt bli fler här hemma.

Hör gärna av dig här i denna tråd om du har en liten mus som vill bo hos mig. Det behöver absolut inte vara några ungar utan kan helt klart vara en äldre mus!

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

bambiiii
0

Bambi du är min älskling ♥ Älskar dig

Blogg: www.janaslife.bloggplatsen.se

Animals can destroy EVERTHING you have,clothes,shoes,doors but they will NEVER destroy your heart <3

Exoticas
0

# nr 2 finns inte kvar och nr 1 har inte svarat på varken mail eller samtal!

/Josefin

[aammE]
0

Jag föder upp dove tan i långhår, men nu så kommer det nog att ta ett tag innan det blir en till dove-kull, min sambo föder upp siameser i korthår och vi båda föder upp texlar. :)

Jag har en kull med choklad tan i korthår just nu. Glad Fast jag bor i gbg, tyvärr! Men det ska ej vara omöjligt att fixa transport.

Exoticas
0

#3 oh, du har ingen "äldre" mus som vill bo hos mig då?

/Josefin

ales
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har en fuzzyhane som söker nytt boende, Päron Putte heter han & är född den 18/9-11. Finns en tråd här om den kullen, kika gärna in där så får du även se syskon & föräldrarna :)

Har även en ganska nyfödd kull där det är både fuzzy & fuzzybärare vet dock inte vilka som får flytta än.

Jag bor i stockholm men transport brukar inte vara allt för svårt att finna. Om det låter intressant får du gärna maila/ringa mig så kan vi prata mer den vägen.

a-l.kleveborn@telia.com

0709966524, 0842867751

/Anne-Lee KLeveborn

[aammE]
0

#4 Hmmm… Nä, jag tror inte det tyvärr. :/

Exoticas
0

#5 Nu var jag iväg och hämtade tre nya små möss för 5 minuter sedan =( men skall lägga dig på minnet!

/Josefin

[aammE]
0

#7 Kul, visa bilder! :D

Exoticas
0

#8 bilder kommer så fort dom har fått vara i sina burar ett tag ;) det blev en hane och två små töser! dock tror jag att båda töserna är gravida:S garanterat den ena! som inom 1 vecka blir det bebis kalas här räknar jag med nu!

/Josefin

[aammE]
0

#9 Hoppsan! Är de från djuraffär? Annars tycker jag definitivt att du ska lämna tillbaka dem till uppfödaren, det är inte bra att de får bebisar när de själva är bebisar.

Exoticas
0

#10 har pratat med "uppfödaren", hon tror inte att någon av töserna är gravida och vill därför inte ta tillbaka någon av dem. Trots att jag inte kräver pengarna tillbaka. Men iof vad skulle hon kunna göra åt saken som inte jag kan göra?
Dom är dessutom 4 månader!

/Josefin

[aammE]
0

#11 4 månader är på tok för ungt för att få bebisar! :c Hoppas att det går bra i alla fall om de är dräktiga…

Exoticas
0

# för hoppningsvis går det bra, jo jag vet att det är tidigt men som sagt vad kan man göra åt saken, inte direkt mycket förutom att hoppas att allt går bra!

/Josefin

Stephanie
0

Det där lät hemskt oseriöst Rynkar på näsan Jag hoppas att de inte bor tillsammans nu?

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

Exoticas
0

#14 alla tre nykomlingarna kommer att gå var för sig, min sambo är och letar efter två dunor i förådet. just nu går dom i samma men det blir ändring på det senare i kväll, skall ta en mer ordeltlig titt på om någon av dem verkligen är dräktiga!

/Josefin

Magda
0

#15 är de tillsammans tjejjerna och killen så är tjejjerna säkerligen dräktiga..

Exoticas
0

#16 nej självklart går inte tjejerna med killen? svarade bara på frågan om tjejerna skall gå tillsammans =P eller det var så jag uppfattade frågan iaf.

/Josefin

Magda
0

#17 haha då var det kanske jag som missuppfattade, jag fattade det som att #14 undrade om alla 3 gick ihop.. sorry Skrattande

Exoticas
0

18# eller så var det jag som missuppfattade =P

så för att vara tydlig

Felix går själv i en bur och Fiona och Flora kommer att gå i samma bur tills senare i kväll. Fast funderar på att låta dom gå ihop tills jag är säker på om någon är dräktig, men det känns bara dumt. iof så har dom alltid bott i hop….hum… nej nu skall jag ta en kik på riktigt!

/Josefin

Grodan
0

Västmanland är stort. En ort kan vara kul… Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Exoticas
0

Västerås =)

/Josefin