Söt nataltjej
Måste bara visa ett av mina gullegryn som är så söt på dessa två bilder:
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor
Den första bilden är ju super söt :D

Vad har du för inredning där på bilden? Ser jätteintressant ut. Vart har du köpt den?
Det är som en hängande platta med ett ytte-pytte-litet hus, och ett hål i mitten där det egentligen ska hänga ned ett snöre, men min dvärghamster som hade denna sak tidigare hamstrade snöret och boade sedan med det. :P Därefter är det någon hängade sladdrig stege och även en vanlig hård stege. Den heter "Janne Lekplatta", och om man loggar in som gäst på pet-food och kikar på "smådjur" och därefter "leksaker smådjur", så ska den finnas på typ sida fem eller något sådant. :)
Den är uppskattad av natalerna i alla fall. :)
Mvh,
Moa

Tack för infot =o)
oh synd att man inte ser någon om nataler :( tycker dom är så söta o dom vi har är helt underbara mot vad man alltid hör av andra dock är många hemska men ändå
Ser riktigt mysigt ut i det lilla huset ;)
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon
Mysiga bilder
Jättegamla bilder.
Det är riktigt roligt när sådana här gamla trådar kommer upp, som man hade glömt bort. Särskilt som jag har förlorat alla dessa bilder, så nu kan jag spara dem så att jag inte förlorar dem igen. 
Mvh,
Moa
#9 (Y) det e ju asbra :3 ganska roligt att gräva i arkiven man lär sig en massa nytt :o