Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 676 ggr
Terato
1

Timmy

Kände att jag ville berätta lite om hur det går för min älsklingsmus.

Nu går det att ha Timmy löst på ett bord eller i soffan utan att han rymmer. Det är skönt. Han är inte fullt lika tidskrävande längre! :P

För närvarande bor han i en Duna. Jättebra bur för honom eftersom han kommer fram på en gång han ser en och hoppar upp i handen. Annars tycker jag möss ofta blir lite rädda när man kommer "uppifrån". Den är dessutom ganska svår att rymma ur! :P

Han växer så det knakar! Men pälsen är lika lång fortfarande. Nu börjar han mer och mer känna behovet av att vara med människor. När han är ute och springer och jag kommer och sätter mig så springer han upp på mig på en gång och låter sig gärna kelas med en stund.

Jag hoppas verkligen att den här grabben ska hålla måttet i framtiden för jag vill så gärna ha avkomma efter honom. Han har på ett vis ändrat min syn på möss lite grann. Han har det där extra. En sprallig, självsäker mus som ändå kan kela precis hur länge som helst. Det är ovärdeligt.

Det roliga förresten är att han skiter blankt i min pojkvän. Han är inte rädd för honom men har noll intresse för att hoppa upp i hans hand! Haha. Min hand hoppar han upp i på en gång. Det är så mycket egen vilja i den här grabben! <3

Uppdaterar med ett nytt foto så fort jag kan!

Älskar mina stora små vänner..

teratos.r8or.se

Muszimba
0

Han är jue mammas gosse, den lille sötnosen.

axilur
0

Jaaa, fler bilder! Han är så fin! Kyss

/Anneli

[Dominik]
0

Trevlig mus

Vattnadal
0

Lille Timmy! Gråter

MVH Elin

Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter