Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 797 ggr
adirf1
0

Transport från Kallhäll?

Jo nu ter det sig såhär att jag tänkt köpa ett par töser från Artlink men så till problemet. Möjligheten att få dem transporterade fanns förut men dock inte längre pga ändrade planer. Därför undrar jag nu om det finns någon som skall till Kallhäll & som på tillbakavägen har vägarna förbi Orust, Uddevalla eller Dingle? Vore hjärtligt tacksam om det finns någon vänlig själ som ändå passerar som då skulle vilja ta med dem ner till mig.

Mvh Frida

adirf1
0

PuttOskyldig

[aammE]
0

Om du är medlem på facebook så kan du ju fråga i gruppen "Mouse" också, där hänger en hel del personer som ska till Kalhäll men inte är medlem här.

[Dominik]
0

#2 H*n kan hänga med dom häftigaste o världens snällaste ;)

Grodan
0

Tror det är en utställare som skall åka hem till Uddevalla efter utställningen… tror hon bor där… men vet ej säkert… Ner längst med E20 kan de i a f säkert komma med hjälp av ajanki… Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

adirf1
0

#2 Kan ju kolla där om det inte finns någon här som kan. Så tack för förslaget, det är ju ytterligare en möjlighet. :)

#3 Vilka?

#4 Åh, så då finns det iaf hopp då^^
Tack så mycket

ajanki
0

#4 Tyvärr åker vi inte E20 hem då dom jag åker med ska hämta pygmémöss i Jönköping, så det blir E4an hem

adirf1
0

#6 Okej, men tack ändå :)

#2 Finns många grupper som heter "mouse".. Kanske jag länka?

[Dominik]
0

mouse :)

(länk borttagen)

Grodan
0

#8 du får skicka länken privat, den bryter mot våra regler på sajten.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

[Dominik]
0

#9 Ja, juste. sårri :/

adirf1
0

Tack så mycket :)
Dock så var man tvungen att ansöka om att få vara medlem & tror ingen accepterat än.. :/

Fortfarande ingen här som har vägarna förbi?

[Dominik]
0

#11 Gruppen har ingen admin som kan acceptera, tyvärr. PM:ar dig o säger hur du kan göra istället :)