Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 663 ggr
Exoticas
0

SÖKES, mus burar

Söker mus burar i alla storlekar färger och former, skriv här i tråden eller skicka ett pm =) söker även "pet boxar" i alla storlekar färger och former ;)

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

flack
0

Jag har ett burpaket till salu för 200 kr finns i Stockholm, hämtas, skickas ej. Se annonsen "Burpaket" här på mus.ifokus.

//Medarbetare på Hamster iFokus och Akvariefisk iFokus.

Lamina
0

Vart finns du?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Exoticas
0

västmanland ^^

/Josefin

Exoticas
0

Det spelar ingen roll om burarna är sitna eller med lättare skador ^^

/Josefin

Lamina
0

Jag har en gallerbur med lite tillbehör som jag skänker bort, men bor i Falun…

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Exoticas
0

Kan den skickas? =)

/Josefin

Grodan
0

Jag ska ta med en bur till Kallhäll imorgon, som om du kommer kan du få köpa den (pengar till mus-ifokus). Jag hade tänkt ha buren som vinst i tävling men den är inte så lämplig att packa ihop och skicka. Det är lite tejp på vissa ställen…

safari-liknande bur med rör - begagnad

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Lamina
0

#6 Det är nog inte helt omöjligt. Men just nu har jag så mycket på G att jag inte orkar kolla upp vad det skulle kosta och packa ihop den.

//Lamina

mocchino
0

Du får sno åt dig nån bil och komma ut till Knivsta och åka hem till min mamma för där ligger en drös med burar på hennes tomt och skräpar. ;P Där skulle du nog kunna göra ett och annat fynd för en billig penning! ;P Thihi! Tyvärr har dom legat ute i ca ett år nu så gallret är inte så värst fint men utöver det så är väl de flesta förhållandevis hela och "rena"(inte bokstavligen :P Haha!). Så det är bara ta en trip ut och ta dig en titt! ;P Thihi!

// Nathalie

StillaSinnet
0

Du kan få köpa min första vinst i Halloweentävlingen om du kommer till utställningen på lördag Skrattande

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare