SÖKES, mus burar
Söker mus burar i alla storlekar färger och former, skriv här i tråden eller skicka ett pm =) söker även "pet boxar" i alla storlekar färger och former ;)
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon
Jag har ett burpaket till salu för 200 kr finns i Stockholm, hämtas, skickas ej. Se annonsen "Burpaket" här på mus.ifokus.
//Medarbetare på Hamster iFokus och Akvariefisk iFokus.
Vart finns du?
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
västmanland ^^
/Josefin
Det spelar ingen roll om burarna är sitna eller med lättare skador ^^
/Josefin
Jag har en gallerbur med lite tillbehör som jag skänker bort, men bor i Falun…
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Kan den skickas? =)
/Josefin
#6 Det är nog inte helt omöjligt. Men just nu har jag så mycket på G att jag inte orkar kolla upp vad det skulle kosta och packa ihop den.
//Lamina

Du får sno åt dig nån bil och komma ut till Knivsta och åka hem till min mamma för där ligger en drös med burar på hennes tomt och skräpar. ;P Där skulle du nog kunna göra ett och annat fynd för en billig penning! ;P Thihi! Tyvärr har dom legat ute i ca ett år nu så gallret är inte så värst fint men utöver det så är väl de flesta förhållandevis hela och "rena"(inte bokstavligen :P Haha!). Så det är bara ta en trip ut och ta dig en titt! ;P Thihi!
// Nathalie
Du kan få köpa min första vinst i Halloweentävlingen om du kommer till utställningen på lördag 
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare