Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 723 ggr
Rönisch
0

Söker möss

Hej! Har varit utan smådjur i 5-6 år nu (tidigare haft både hamstrar och marsvin, samt en hel hög med andra djur..) har de sista 3 åren verkligen funderat på möss. Vill gärna ta hem 2 muslingar efter jul (början av nästa år.)

Jag söker 2 eng typade korthåriga honor, färg spelar ingen större roll men gärna bra typade då jag skulle tycka det var kul att ställa ut någon gång. Självklart vill jag ha med stamtavla.

Erbjuder ett bra hem och uppdaterar gärna hur mössen har det hos mig i fortsättningen Glad

Jag bor i centrala Stockholm och har tyvärr inte tillgång till bil.

Skriver kanske lite tidigt, men lika bra att vara förberedd..Glad

/ Victoria

[Dominik]
0

Du har kommit till den rätta sajten!

Det finns några uppfödare i Stockholm, o i näreten av det. .t.ex Grodan o Kent :)

Rönisch
0

Jag har tittat på uppfödarlistan men bestämde mig för att skriva ett inlägg i alla fall, men tack för informationen har kikat på deras webbsidor! Glad

[Dominik]
0

#2 Utmärkt!

Muszimba
0

Jag har 2 honor, men de är korsade båda två. Det är chinchilla långhår och svart korthår, 5 veckor på fredag och har stamtavla. Bor i Stockholm.

StillaSinnet
0

Jag bor inte i Stockholm men har vägarna förbi i bland så det beror på hur bråttom du har.

just nu har jag en kull med pew som fyllt 3 veckor. Jag har fler parningar på gång och ytterligare andra i planeringsstadiet. De kan flytta till stockholm vi transport av en vän till mig första veckan i december när de ska till sin släkt. jag har inte kollat kön på dessa ännu så jag vågar inte lova att det finns tillräckligt många av just honor, eftersom jag redan har bokningar. Är du intresserad får jag återkomma.

Närmaste halvåret rör det sig förmodligen mest om svart, sö cream, pew, splash, broken och tricolor, men jag vet inte vad som blir till salu. Jag hoppas även kunna få pearl och blått. Alla har bra engelsk typ för utom broken där jag har fått använda mig av svensktypade tecknade, men jag jobbat på att få upp typen även på dessa.

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Rönisch
0

#4 Tack för infot men det är inte vad jag söker just nu!

#5 Jag har inte bråttom, har planerat att skaffa mig mössen efter jul då allting lugnat sig lite, går transport att ordna då är jag väldigt intresserad!

kent
0

du är välkommen att komma och kolla på möss hos mig…har alltid möss som är klara att flytta.Skrattande jag holder till i tyresö.

[Turboplingen]
0

Kan verkligen rekomendera Kent, men akta dig! Det är farligt att komma hem till han och man kommer oftast hem med mer möss än vad man tänkt Flört

Rönisch
0

#7 Det låg inte alls långt borta, låter väldigt bra det där! Då hör jag nog av mig efter julhelgerna..Glad

#8 Tack för varningen, ska försöka tänka på det där..Flört