Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 1130 ggr
[Dominik]
0

Vad önskar du dig i julklapp ?

Julen närmar sig, och vissa har redan börjat handla julklappar, så det vore äftigt att få höra vad ni önskar er i julklapp/ar :)

[Dominik]
0

Fyller år den 23:dje december, så jag gjorde en önskelista

• iPad (2)
  • iPhone 4S
  • MacBook Pro
  • Sims 3- husdjur
  • Fina möss
  • Musleksaker
  • Pengar
  • MASSA MÖSS! MÖSS! MÖSS! MÖSS! MÖSS!

Haha fast jag vet redan att jag ska få några möss i dec :)

Malja
0

#1 Mycket Apple där jag, du gillar det, eller?

#0 Hum, det var svårt. Jag har så svårt för önskelistor. För bara något år sedan skrev man sida upp och sida ner med olika leksaker men något ska man väl hunna klämma fram:

• Burar, i alla stolekar och former. (Mina föräldrar har noll känsla för möss så det får jag köpa själv)
  • Bur inredning och leksaker (till mössen)
  • Pengar
  • Kläder
  • Headphones, rosa eller gula

Kommer inte på något mer för tillfället.

willyregerar
0

Hm..

Mössens önskelista:

• Något gott
  • Kanske en bättre bur?
  • Lite nya saker

Min önskelista:

• Pengar
  • Teleobjektiv
  • Stativ
  • Reflexskärm

Typ det. Kommer inte på nåt mer.. Eftersom objektiv å de e rätt så dyrt kanske man inte får de, men önska kan man ju alltid! ;)

Exoticas
0
  • Porslin
  • köksutrutstning obh nordica lime grönt
  • "bak maskin"
  • Dom nya jaguar saxarna =P

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

adirf1
0

Nesspresomaskin

En trevlig matta till mitt rum på internatet

Ett nytt terrarium

Pengar

Klicker(till mössen)

Leksaker till mössen bla flying saucer

Kanske en fin kamera så att jag kan ta lite fina djur foton^^

Samt diverse annan inredning till rummet.

:)

StillaSinnet
0

jag önskar mig bara en iPad (2)

och får jag ingen så köper jag en själv, till mig och sonen ihop Foten i munnen

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Lamina
0

Hmm… Köper inga julklappar och får nog inga heller, så inte värt att önska sig något. Tungan ute

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Viry
0

Jag vill nog bara ha pengar; vi ar ratt fattiga atm.

Charlie2006
0

Önskar mig pengar och köksredskap, tills jag flyttar. En blix till kameran är något jag vill ha :). Sen betallar dom studenmössan, så får se det som en julklapp, gissar även på att dom betallar till studentkläningen.

Blir nog inget till djuren i år, brukar alltid köpa något till dom men har så många nu, så det kommer gå åt en förmögenhet om alla ska få något Flört. Istället får dom smaka på lite julmiddag, och få sina burar pyntade ;).

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

gulzebra
0

En vinstlott med någon miljon eller två. Eller tre. Eller fyra. Eller fem… Eller hur många som helst :)

Har inga direkta önskningar, känns som att jag vuxit ur det. Men friska djur, lugn och ro och bar mark utan snö vore å andra sidan inte helt fel. Och trots att jag skämtar om en vinstlott så hade man ju inte tackat nej till en förmögenhet om den mot förmodan skulle dyka upp… :P

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

[aammE]
0

Hatar att önska mig saker, är alldeles för timid som person för det. Tror ej att jag önskat mig någonting sedan jag gick på lågstadiet, till hela släktens stora förtret. Tungan ute

ajanki
0

Jag önskar mig en tricolorhonaSkrattande

ivanhoe81
0

jag önskar mig

• dvdspelare somhåller längre än 1 år
  • pengar
  • en lcdtv
Hyeonmu
0

Jaaag vill ha mycket. Skriver upp några favoriter här:

• PS3an lagad (SÅ jag kan spela Kingdom Hearts)
  • PSP (ENDAST så jag kan spela nedanstående spel)
  • Kingdom Hearts Birth By Sleep
  • Nintendo 3DS (ENDAST så jag kan spela nedanstående spel)
  • Kingdom Hearts Dream Drop Distance (om det hinner släppas)
  • Kingdom Hearts Re:Coded
  • Halsband med Roxas Keyblade: Oblivion

Jag fanatisk? Neeej då…

Hm, okej, sen om man får drömma:

• Egen Lägenhet
  • Ny dator
  • Valpar på pappas Rottis
Grodan
0

Fred på jorden?

LOL…

jag firar inte jul sedan åttiotalet och har inga bra barndomsminnen från julen faktiskt… bara död och slakt av bästa vännen… så nä…

MEN tänkte i a f ge en klapp till en människa som ställt upp för mig och kan behöva julklappstips. Vuxen man, homosexuell, älskar djur…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
0

#15 Riktiga sittpinnar till fåglarna..fniss…

Grodan
0

#16 smart… fast många tar ju in grenar o fixar med så några grenar kan han få …hehe

ajanki
0

#17 Pratade med honom i går när han skulle ta in pinnar och först tänkte han ta från rosenbusken…kom väl på att det inte var så himla braSkrattandeså det blev syrengrenar i stället:)

Grodan
0

HÄr i lilla hasselskogen intill finns massor med hassel… men jag brukar vara rätt lat på att klippa grenar

Lamina
0

Tänker önska mig lite iaf, kanske kommer tomten ändå trots att jag inte varit snäll?

En diskmaskin

En micro

En, eller helst två, Royal Suite 95 Double till råttorna

En sånhär till mössen

Ett enormt klösträd till katten

En större lägenhet med minst 2 rok

Ett jobb

Hmm… Det var nog allt…

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Stephanie
0

Jag hade velat att livet fixade sig bara… Obestämd

PokalStjärnor Mvh Stephanie StjärnorPokal

[Dominik]
0

#15 Ojdå, fan va trist, tycker lite synd om dig :/ Du får några törst kramar av mig :). Vet inte riktigt om jag kan komma på några bra julklapstips för en person som jag inte känner, eller ? Vem e det ? Hahaha har faktiskt ingen aning om vad män gillar (lol :P), motorcyklar kanske ? Nä, men typ om han gillar djur (o har möss), så kanske skulla du kunna ge han en jätte fin mus ? Förslår inga boktips, då när jag var mindre fick jag böcker mm….efter 4 år har jag inte ens kollat på böckerna :).

Asså jag vet inte!!!! E typ världens största materialist. Om han e singel så kan du fixa dejt för honom :D

fiffiluren
0

Har i princip slutat önska mig saker, har i så många år bara blivit besviken att det var lika bra att inte önska alls (ger er den korta listan då resten kändes för personlig att hänga ut just nu)

Så för att vara realistisk:

• några böcker, typ senaste Eragon och Vampire Diaries
Lamina
0

#23 Har du läst Vampire Diares?

//Lamina

[Dominik]
0

#23 Amen så trist. Har alltid fått det jag önskade mig så jag förstår nog inte riktigt hur det känns att inte få det man vill :/ Lol! Är Vampire Diares en bok ?

fiffiluren
0

#24 har läst dom sec förstal, inne på sjunde nu och nästa skulle släppas när som helst, och så kommer nionde nästa år nån gång om minns rätt

#25 jepp

Grodan
0

#20 hm… ja sådan lista skulle jag oxå kunna skriva, men varför… och orka… orkar inte mycket just nu

om jag skulle skriva en realistisk lista så skulle det nog vara

• en stor låda med olästa deckare, blodiga o seriemördare… mums
  • schysta vinterkängor till mig
  • schysta dubbdäck till bilen

Lamina
0

#27 Ja! Böcker! Det önskar jag mig! Och ett nytt broderi kanske då jag efter 5 år äntligen är klar med mitt. Eller nä, för jobbigt. Ett pussel eller två istället. :)

//Lamina