sebramöss
Hej, söker sebramöss. Vet någon var man kan hitta sådana i sverige eller känner till någon som säljer sådana?
Tror att det kanske finns på iguanazoo i stockholm, men jag hittar inte deras hemsida. Tror inte att de har någon hemsida.
För typ 2-3år sedan var det sådana på blocket och på en djuraffär i uppsala. Men nu kan man inte finna dem någonstans :/
Om någon vet någonstans där man kan köpa taggmöss kan den personen också säga till. Men helst vill jag skaffa sebramöss.
hm… finns iguana zoo fortfarande?
I a f så är det attans svåra att få tag på, flera har efterlyst sebramöss här utan lycka. 
aa, jag har märkt det
Du får höra bland reptilfolk…
ja, men det känns inte så bra att köpa från reptilfolk. Känns som om mössen skulle bli sämre i phyket då pga att de bara avlas till mat..
Sebramöss avlas inte för att bli mat. De är exotiska djur som är "balla" att ha och "titta på" djur…

Hej! Jag har sebramöss att säljas, men bor i Finland… om det finns många som är intresserade att skaffa sebror, kan jag ta ett resa till Stockholm med båten och ta flera med mig att säljas :)
Mitt e-mail är sakuran@hiiret.fi
Jag uppföder sebramöss med uppfödarnamn Sakuran. Alla får stamtavla med sig, har både hanar och några honor - säljer honor endast för uppfödning p.g.a. liten antal. Hanar passar bra att hållas 2 tillsammans ;) Honor är 20euro/st och hanar 30euro/2st
Jag har mina linjer från Sverige, Holland och Finland, även banded-linjer.
/Karina
#6 Vad kul!