Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1039 ggr
gulzebra
0

Bur säljes

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Smådjursbur "Habitat", 52*26*52 cm. Hjulet på bilden medföljer - dock ej lämpligt som springhjul, men kan fästas med tex buntband så det inte snurrar och användas som sovplats eller klätterställning. Finns i Borlänge.
Nypris ca 7-800 kr, mitt pris 300 kr, först till kvarn.

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Viry
0

Sa himla underbart det skulle vara… synd att det inte funkar att skicka. :(

gulzebra
0

Oh indeed, det kostar nog mer än det smakar kan jag tänka mig! :)

"Thinking outside the box is for smart people. The box is for you" DeviantArt | Instagram

Viry
0

Tyvarr :( Men vi byggde ju var igelkotts- och musbur sjalva, och har tva till for mossen sa vi har ju rum. Skulle dock vara harligt att ha nagot sa dar fint. :P I sinom tid.

gulzebra
0

Ja den verkar onekligen praktisk. Har inte haft någon nytta av den själv då den är för liten för mina råttor, men hade jag fortfarande möss så vore den nog omtyckt!

Men, var bor du någonstans? Nu är inte jag ute och åker så mycket längre, men har jag vägarna förbi åt ditt håll så kan jag ju ha dig i åtanke om den är kvar då :)

Exoticas
0

jag måste kolla om någon kan köra den åt mig, vill verkligen ha den. var och kikade i djur affären idag men kom hem med två dunaburar ist då det var halva priset på dom!!!!!

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

gulzebra
0

Ok, ja gör det! :)
Jikes, halva priset? Inte illa! Blir nästan sugen på att köpa själv också, jag som inte ens har så små smådjur längre. Jäkla burberoende… Tungan ute

Exoticas
0

Kalas pris, det var bara de två burarna jag köpte kvar. Måste vart mer än halva priset kom jag på betalade ju bara 550kr för tvåstycken MAXI dunor. Dessutom bytte dom gratis ut galleret på toppen till ett smalt mus säkert ist för det "kanin/marsvins" galleret som satt på buren

Annars kan jag ta tåget från västerås tur och retur endast för att hämta buren tror jag, bet blir några hundrignar billigare än att köpa en ny iaf eftersom att tåg tur och retur kostar max 250kr ;)

/Josefin

gulzebra
0

Jäklar vad billigt!

Haha ja inte mig emot, bara att hojta till om du får för dig att åka upp :P Om inte annat kan du ju kanske dra in en liten tågslant om nån behöver transporthjälp samma sträcka :)

Exoticas
0

Ja det skulle jag kunna överväga, måste diskuteras här hemma först! inga mer impluserade inköp xD

/Josefin

gulzebra
0

Haha ja gör så ^^

Grodan
0

De flesta möss jag känner som bott i sådana där burar har varit väldigt lyckliga… Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

gulzebra
0

Låter lovande Skrattande

gulzebra
0

Buren är såld! ^^

Grodan
0

hurra!Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

gulzebra
0

Tungan ute