Mus iFokus

Mus

Etiketter: burströinredningtillbehör
Läst 1444 ggr
Thowas
0

hur inreder ni åt era nakenmöss?

visa gärna bilder på hur ni inreder åt era naken möss och hur dom bor. mina nakenmöss har fått en liten glasburk att sova i med en fleecebit att ligga på. det blir jätte varmt där inne!

Lamina
0

Har inga nakenmöss, men sätter en tass här ändå. Kan hända att det dyker upp något som jag kan ha användning för till min nakenråtta. Oskyldig (och innan någon råttmänniska dyker upp och har åsikter om det: Nej, han är inte avlad för att vara naken, han var en liten olycka. Tungan ute)

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

Grodan
0

#0 Låter gulligt. Skulle vara skoj att se foto på det också.

Jag har inga hårlösa heller, så kan inte visa upp några foton.

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ajanki
0

Mina nakenmöss bor i ett akvarium som står vid elementet. Förutom sina vanliga hus som är av kartonger (blir så fuktigt i hus av plast eller glas, tror det är av värmen) med mycket bopapper i så har dom sina snugglebags (sovpåsar stoppade med vadd? och fodrade med fleece) som dom bara älskarSkrattande

Lamina
0

#3 Vart får du tag på sånna? Eller syr du själv kanske?

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

ajanki
0

#4 Har fått dom av en bekant som syr snugglebags till hundar och katter, så fick hon se ett program där det var möss som hade snugglebags:)

Då skrev hon till mig och frågade om mina möss ville vara provdjur och det ville domGlad

Thowas
0

mina ställer oxå gärna upp som provdjur! :)

Muszimba
0

Ajanki, tror du att din bekant skulle kunna tänka sig att vara med och sponsra oss Svemusare med lite sådana till Årsmötet. Jag tror att det hade varit en trevlig sak.

StillaSinnet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#3 Åh, så mysigt!!!! Mina nakenfisar har håriga vänner att boa med. I överigt är det spån och hushållspapper som gäller. Inga krussikuller här inte. Förr använde jag värmematta, men det var för fuzzisarna som jag upplever har ett sämre immunförsvar än nude.

#1 Här är en go bild på Vattnadalsråttor jag hade en gång :)

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

ajanki
0

#8 Jättehärlig bild, dom ser ut att ha det toppen:)

#7 Menar du som priser till utställningen?

Jag ska fråga henne!

Muszimba
0

Ajanki, precis min tanke, sponsrade som priser.