Bus!

Vad roligt det ser ut! =D Ta gärna fler bilder nån annan gång! Kul att se!

Vilket konstigt lego, sådär såg inte lego ut när jag var liten.
Jo, labyrinter… Vi skulle ha labyrinttävling för möss. Jag deltog med en av mina möss i en 5-kamp som SGF - Svenska GerbilKlubben - anordnade en gång. Min mus vann labyrinten med inte de andra momenten. Vaddå äta toarulle? 
Minns inte exakt vad delmomenten bestod av… labyrint, tugga sönder toarulle, äta något (gurka, majs, ärtor?) mm. Men kul var det.

Ah.. d e inte riktigt lego.. d e större klossar… Hihi!
När jag var liten byggde jag klätterställningar av lego till mina möss och de älskade det. Tyvärr gnagade de sönder klossarna… Men roligt hade de så länge det varade i alla fall 

VAR får man tag på de där gallerhagarna??? Alla tycks ha dem utom jag… och inte kan jag hitta dem någonstans heller *vill ha*

Ja köpte dem av en tjej på zoonen.. men.. haha, dom funkar inte på möss :P Fast snart har jag ett djurrum, då tänkte ja använda hagen till att dela av åt marsvinen när dom går lösa :)
FInns i zooaffärer annars!

Jag tror att det är Pet Food som har dem, så alla med dem som leverantör kan ta hem dem.
Kolla i din butik om de har trixie-grejor, för då kan de få hem.
Men som sagt, möss rymmer ju, om man inte bygger tak till dem!
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Dom finns att köpa på Djurmagazinet och Arken zoo. Jag köpte min där, Min kostade 150:-
Man kan inte lämna mössen där men om man sitter där och håller dom sällskap och ser till att dom inte smiter, dom tycker att det är väldigt mysigt och roligt.
Mina försöker inte smita lika mycket nu som dom gjorde i början när jag skaffade den.
Min hage står på en handduk, den var mysig att bita och rycka lite i tyckte dom. =)

(nej ja vet inte hur ja tänkte riktigt)