Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 735 ggr
StillaSinnet
0

mina förstfödda tricolorer!

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Nej, det är inte sant…dels har jag haft en choklad tricolor född i en kull tidigare och dels så känns det inte som "mina" eftersom ingen av föräldrarna egentligen är "mina".

Mamman kommer från Tina i Danmark, en sv/br, med TAM's Smashing Game som far. Halv-min, i alla fall :)

Pappan kommer från mig, men det var en liten olycka… lille rackarns Änzo rymde och parade frugan genom burgallret. jag hade fått in Änzo för lääänge sedan när jag hörde muspip i buren där ingen hane hade varit… Änzo är en splash efter Nemo (Alkemistens) och TAM's Smashing Tomato.

Så kan det gå! Inte en helgalen parning, men liten kusinparning med andra ord.

De är så små…jag är vana tjocka korvar Obestämd…och fel färger på två av dem. Dåligt tecknade också ^^. Lång väg kvar att vandra :)

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

StillaSinnet
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Endel är splash. Den svarta är splash, mycket intressant! och en blå kan jag se. Och en enfärgad beige.

ajanki
0

Stort Grattis!!

Tycker att dom ser jättefina utKyss

Viry
0

Valdigt fina :)

Mymlan
0

söta

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Ceciliaolucifer
0
Grodan
0

Läckra bäbbs. Grattis!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Magda
0

jättevackra små! grattis Kyss

[Dominik]
0

härliga färger

[finamöss]
0

Mums mums och MUMS. Så fina bebisar. Det är nu två kullar här på mus iFokus jag kärat ner mig i. Tur att man kan hålla sig lite i alla fall. Annars blir det många burar hemma. Grattis till fin kull.

[Dominik]
0

#9 Det är nånting jag inte kan göra! Så fort jag ser en jätte fin mus, så vill jag ha det, och om transport anordnas så är musen min haha! Ska då 2 jätte fina mumsiga musar den 9de december av Kent. Dom e super fina!!!!!!

Och igen Lisolett! Älskar dina ungar. Tror du att man kan få fram satin tricololer ?

[finamöss]
0

#10 Kanske man ska smuggla in två honor till då så inte min man ser. Menar det han inte vet…haha. Nä, jag måste vara sjysst nog och diskutera sånt innan jag skaffar flera. Och det lär nog födas flera kullar titt som tätt.

StillaSinnet
0

Jag vill bara tydliggöra att detta är en bildtråd, ingen till salu tråd. Jag är så snål med att sälja splash och nu när det väl fötts tricolorer så vill jag behålla det mesta själv. I allafall tills de är upp mot 3 månader. sedan får vi se vilka få jag släpper. #10 satin tricolorer finns redan. Jag har en kull till där de flesta är splash och hälfen av den är sation. Några har vita tecken i form av bläs, magteckning och osv men det räknar jag inte som färdiga tricolorer. De behöver få mer vitt först

[finamöss]
0

#12 Förlåt, men jag skämtade bara om att smuggla in. Menade inte att jag skulle köpa någon av dig. Förstod att det är en bildtråd eftersom du inte skrivit till salu.

Littlem
0

Goingar!!  Längtar tills jag får egna tricolorer härhemma :)

Charlie2006
0

Så söta och fina Kyss.

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

DeniceP
0

Tycker det är skitfränt att du föder upp bra tricolorer, eftersom jag inte ska köpa nya möss än på några år, och då har du säkert fått ihop så du börjar sälja också. Aj lajk! Flört

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!