Ny medis: Synwhore

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Välkommen
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️
Grattis Denice :) nu vill jag också vara Medarbetare här :P
Grattis till medarbetarskapet.
Vad kommer ditt nickname ifrån? :)
#5 haha, många förundras över det 
Lång historia egentligen, men min största idol är Synyster Gates (ledgitarrist i Avenged Sevenfold), och mitt nick kommer från detta:
Jag, som är ett stort Paramorefan, kallade mig först för Parawhore (whore: eftersom jag älskar bandet, och kunde göra MYCKET för dem ;))
Men eftersom jag blev mer och mer förtjust i Synyster pga hans awsomeness, utvecklades namnet efter långt om länge till Synwhore. Och det har förföljt mig, jag ÄR synwhore, men inte längre pga honom på något konstigt vänster..
Nu kan jag bara inte förmå mig att kalla mig något annat. Googlar man Synwhore så är 99% av det som kommer upp, om mig 
#6 Haha brukar du googla ditt eget namn ? Hahaha epic :)
JAG heter väl ändå inte Synwhore ;) Mitt eget namn ha rjag aldrig googlat, haha måste testa bara för det!
#8 Häftigt! Hur gick det ?
HAHAHA glömde det så fort jag klickade upp något annat haha!
Välkommen! 
Jag har googlat mitt namn både en och två gånger. Men det var för att min klasskamrat i gymnasiet talade om för mig att hon hade haft en lärare med exakt samma namn som mig (vars räkningar för övrigt hamnade hos mig en gång) och jag ville veta lite mer om henne. Det är väl inte ego..? 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
GRATTIS! 
Grattis. Har också funderat över ditt nick, då jag inte direkt tycker att ordet "whore" är speciellt smickrande ;) Men ditt nick har ju en helt annan historia än vad jag trodde =P
#14 Håller med med Whore där ;)
#13 Kan du berätta vad du tänkte på när d såg hennes nick ?
Många som får veta att Syn står för Synyster, tror att jag valde Synwhore pga att jag var "tänd" på honom, och ville ligga med honom eller något, men så är det ju givetvis inte!
Att det blev just whore har ju litet med ordet "knarka" att göra, jag och mina kompisar (och många andra ungdomar) använder knarka när de beskriver något de verkligen älskar, nästan blivit beroende av. Att de "knarkar" en låt tex. Ordet Whore valde jag, därför att det var nästa steg. Jag knarkade inte Synyster, jag var inte beroende av honom, jag var ännu mer. Så mycket betydde han för mig (betyder än mycket, men jag har dock insett vad som betyder mer än en idol
)
Och inser nu att jag verkligen inte ska ge mig på att försöka beskriva saker när jag är superförkyld, allting bli ju bara snurrigt och obegripligt >.<