Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 483 ggr
[Dominik]
0

REDAN DEN 1STA DECEMBER

DET ÄR SÅ LÄSKIGT! VARFÖR GÅR TIDEN SÅ SNABBT! OH MY MOUSE JAG KAN INTE FATTA ATT DECEMBER ÄR HÄR OCH NU! OM 24 DAGAR SKA VI FIRA JUL (KANSKE INTE ALLA). JAG ÄR SÅ GLAD FÖR ATT TIDEN KOMMER ATT GÅ FORTARE OCH FORTARE OCH SNART SKA VI DÖ :D

Hur har året varit för er ? Skaffade ni några möss ? Fick era möss många kullar ? Gick det bra med studierna ?

Grodan
0

jag älskar snö, bara älskar snö så mkt… älskar kyla o vinter… älskar när det är så kallt att snoret fryser i näsan och ögonlocken klibbar igen… jäss… älskar att åka pulka o göra snöänglar o bara pulsa i snö…

jag har alltid ogillat värme o sol o sommar

MEN

för min gamla vingliga hunds skull… må där inte komma någon snö i år… må det inte bli kallt för han har nästan ingen päls

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Grodan
0

JAG ÄR SÅ GLAD FÖR ATT TIDEN KOMMER ATT GÅ FORTARE OCH FORTARE OCH SNART SKA VI DÖ

eh…? nä, jag vill inte dö… jag vill skruva tillbaka klockan 10 år minst (men få behålla minnet av hur det blev när jag gjorde valen som gjort att jag är exakt här jag är idag, så att jag kan göra andra val)

[aammE]
2

Skaffade mina första möss i Januari. Snart har det gått ett år och jag har redan över 30st… Herregud.. Jag är så knasig. Skäms

[aammE]
0

Och jag vill då rakt inte spola tillbaka tiden 10 år, asjobbigt att vara 8 år gammal ju.

Grodan
0

#3 Lätt hänt.

#4 hehe, jag vill bara rätta till det som gick snett för 10 år sedan, men jag var även i min bästa ålder o mådde väldigt bra då - innan det gick snett

vad gick snett? jo, jag åt för dåligt, hade ingen vilodag i veckan, jobbade 5 dagar i veckan (cyklade o sprang i trappor 3-5 timmar varje dag) o sen höll jag igång hela helgen… jag skulle sagt ja till att ta en bilrunda var tredje dag så att min kropp hade fått en vilodag… kanske hade jag då fortfarande haft kvar jobbet jag älskade

Camillhe
2

Glad att det är december och vill att tiden ska gå ännu fortare så det snart är vår. Ingen snö i Malmö ännu, tack och lov.

UlrikaD
0

Jag backar gärna ett bra tag tillbaka och tänker om och tänker rätt den här gången. Var väl nån gång vid -93 saker gick snett så därifrån vill jag ha omtagning tack. Sen dess har det ju inte direkt hänt nåt kul.

Exoticas
0

Varför ångra saker man gjort när man kan se frammåt, man kan inte göra saker ogjort men man kan förändra framtiden <3

/Josefin

www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon 

UlrikaD
0

Finns vissa saker som absolut inte går att göra 20 år senare, tyvärr.

Exoticas
0

Men eftersom att man varken kan spola tillbaka tiden eller ta tillbaka saker man gjort så ska man se framåt, det gör en gladare =)

/Josefin

UlrikaD
0

Man får önska precis vad man vill, vare sig det är möjligt eller inte;)

Exoticas
0

Det är väl klart man får ^^, men det gör en inte direkt gladare ;)

/Josefin

Charlie2006
0

Tiden har gått fasligt fort :o. Detta året har jag gått in på mitt sista år av skola :), skaffat 10 nya möss, slutat min dvärghamsteruppfödning, och börjat föda upp guldhamstrar, gått från 5 hamsrar till 16

Min hemsida

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."

//Frida

Grodan
0

#7 jäklar -93… wow… då levde ju t o m Gunvor… jag var grönhårig då… hehe men nä… orkar nog inte uppleva den där jäkla punktiden en gång till… så många kompisar dog ju

[Dominik]
0

#1 Jag älskar också kyla fast inte snö, nä när man går på Möllevångsskolan i Malmö så hatar man snö och allting som man kan ta in till skolan! Krya på dig Korven!

#2 Hahaha inte jag heller, tror inte att någon här vill dö :)

#3 Hahaha i februari hade jag 2 möss,  nu är det nästan 11 st :D

#5 Det låter trist. Vad jobbade du som ?

#6 Åhja, det är härligt, men det kommar att börja snöa väldigt snart :)

#14 Dominik håller på att uppleva punktiden just nu. Tycker att det är härligt att få höra människor som snackar skit om ens utseende.

Vill helst inte resa tillbaka i tiden nä! Är bara 14 och fortfarande inte missnöjd med livetö

Lamina
0

Helt otroligt vad fort tiden går ja. Jag har bara 20093 dagar kvar att leva! Förvånad Själv förundras jag över varje dag det inte kommer någon snö, hur länge kan det fortsätta? Får vi nån snö alls i år? Minns en tid för länge sen när jag var ute och åkte inlines i December, kanske skulle pröva på det nu också? Tungan ute

Blir inte mycket julfirande här faktiskt. Men föräldrarna ska ha en rejäl nyårsfest som jag ser fram emot. Ska föra så mycket liv som möjligt bara för att reta grannarna. Skrattande

//Lamina

Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?