Mus iFokus

Mus

Etikettfotografier
Läst 1552 ggr
Magda
0

Barn och möss

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Eftersom att jag är hemma och har två småbarn så blir det ju att jag umgås en massa med djuren tillsammans med barnen..

hinner ju såklart inte få med allt mys på bild, men tänkte visa lite mysbilder iallafall Kyss

Kebab-Eme
0

Haha, va sött!

KöttbulleKorv

jauchzet
0

Haha, båda ser ut att tycka om det. Jag har en lillasyster på fyra år och nu tycker jag väl att hon är stor nog för att röra mössen, men när vi skaffade dem när hon var två så fick hon bara hålle dem en enda gång… Hon var nämligen lite väl brutal i sin hantering…

Magda
0

Kyss

Magda
0

Skrattande

Veronica
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#2 känner igen de där med hårdhänthet…. Elina älskar att var med när jag håller på med mössen men jag måste hela tiden hålla koll så hon inte tar tag i någon mus. Hon klämmer dem nämligen så hårt om magen så jag är rädd att de tar skada! Och man behöver bara vända bort huvudet 1 sekund så har hon händerna i musburen….

När hon blir lite äldre och vet hur man hanterar dem så kommer hon att få en egen mus på rummet, men det dröjer några år =)

Amor vincit omnia

jauchzet
0

#5 Ja, precis! De greppar om magen och klämmer åt! Obehagligt att se! Jag tycker fortfarande att min lillasyster på fyra är lite för hårdhänt och ivrig. Hon blir så exalterad över att få hålla en mus så att hon inte lyssnar på vad jag säger. Får nog vänta tills hon blir 5! Flört

Veronica
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

#6 Elina är bara snart 3 år så det lär ju dröja åtminstone 2-3 år till! Sedan ser hon att jag pussar på mössen och då ska hon också pussa =) Här är en bild som vart när jag fota mina bebisar igår:

Amor vincit omnia

Magda
0

och här är Eric, oftast handskas han jättefint med både möss och råttor, för han vet att han bara får gosa med dem om han är försiktig, men ibland har han svårt att veta hur hårt han tar..

jauchzet
0

#7 Söt! Glad

#8 Hur får alla sina möss att gå i håret? Mina vägrar gå av om jag försöker sätta ner dem på huvudet!

Magda
0

#9 de gör det alldeles av sig själv.. upp på soffan och sen i håret.. vissa av råttorna gör det med Skrattande

jauchzet
0

#10 Oj! MIna vill bara vara under håret… men både jag och min sambo har långt trassligt pudelfrills-hår så de kanske är rädda att trassla in sig om de hamnar ovanpå…

Flört

Magda
0

#11 eller så tycker de att håret verkar så mysigt att bo i så det är därför de inte vill vara ovanpå Flört

jauchzet
0

#12 Kan vara så också, haha. Skrattande

En lite OT-fråga. Jag har en mango hemma som jag tänkte sätta tänderna i nu. Kan jag bjuda mössen eller bör de inte äta mango?

[Theriss]
0

Gulliga bilder =)

För min son är det se-men-inte-röra, han vill bara banka på stackars musen. Hunden bryr sig föga om honom, han känns väl som en mygga på pälsen för henne, men lille musen blir ju pannkaka om sonen får tag i honom.

[Dominik]
0

omg så gullig bebis du fått maggan!!!!

Magda
0

#15 Förvånad bebis var ju med på utställningen i augusti, missade du honom? eller du menar musbebis? ObestämdSkrattandeSkrattande

[Dominik]
1

#16 Jodå klart att jag såg honom, jätte gullig bebb :D