Nu kan jag erkänna
Jag har faktiskt norpat till mig en i Exoticas kull. Lilla Dolly som jag faktiskt inte skulle ha eg. Men eftersom dom som redan tjingats var favoriter, så valde jag att be om lilla Dolly i alla fall. Hon är underbart choklad färgad med kofläckar och jag verkligen längtar efter att få hem henne. Hon är mycket önskad och kommer få att få gå med mina små töser. Hoppas snart få fylla sajten med massa Dolly bilder.
Nej, inte fylla med dollybilder. Jag kommer ju dö lite varje gång. 

//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
#1 Åh, gud vad jag känner mig taskig nu. Tyvärr måste jag ju lägga in söta Dolly bilder. Hon är ju söt. 
Inte ska du känna dig taskig. Hade jag varit ute efter fler möss hade jag redan norpat henne innan du haft chansen.
Men jag vart lite kär i lilltjejen och hoppades lite i hemlighet att ingen ville ha henne (brukar se det som ett tecken när jag blir lite småkär i nått djur
)
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Har haft många intresserad på Dolly faktiskt! =) Alla har vart lite sugna men inte haft plats så kul att hon ska få komma hem till dig 
Lamina det lä nog komma fler liknande knoddar snart ;)
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon
#2 ja, börja nu… jag vill se
#6 haha nej ;)
Här är Dolly parton bara någon dag gammal ;) (Dolly i mitten)
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon
Haha grodan…
#7 Låter lite konstigt om man tänker på artisten Dolly Parton. xd
Supersöt 
hehe
Tack snälla du för bilderna.