Mustatueringar
Vet att MP har en mustasstatuering på handleden (mycket vacker!)
och jag har tre uppsättningar mustassar på benet, utsidan av vristen om man ska vara noga (bild får ni inte då de inte är ifyllda ännu, och många ställen av konturerna är alldeles fläckiga eftersom jag råkade klia bort en massa av ruvorna, hehe)
Men nu när jag har tillgång till en superbillig (och duktig) tatuerare, hade jag tänkt passa på lite.
Har hittat en väldigt frän skiss, som jag hade tänkt modifiera en aning, för att göra den till min egen liksom. Väldigt enkel och stilren, passar perfekt i liten skala bakom tex örat, på handleden, vid/på den stora tumleden eller liknande.
Har ni några skisser/ideér på mus/djurtatueringar?
Tassavtryck ska jag ta på mina egna djur och föreviga på min kropp, så just tassar behövs inte 
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Nä, jag ska nog inte tatta mig nå mer… fast den där fina bilden skulle jag kunna ha i pannan… 
Cool tatuering. Jag skulle nog lätt kunna tatuera den nånstans, typ överarmen eller skuldran eller så. Fast undrar om man kunde modifiera den lite så det typ blir mina initialer… *funderar*
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Jag har faktiskt designat två tatueringar och den tredje är gjord och ska göras så fort hon som ska göra den har råd.
Har några skisser som jag gjort med. Men av principskäl visar jag inte upp dom här eftersom jag är rädd att någon knycker mina personliga skisser. Inte kul om man lägger möda på nåt som sitter på någon okänd sen.
#0 Den du valt är enkel och bra. Jag tycker att linjen är lite tjock för min smak. Men det väljer man själv hur man vill ha dom.
Det var så länge sedan jag tatuerade mig, jag tycker inte alls att det är sexigt längre faktiskt. Idag skulle jag nog inte göra det.
I a f så har jag två gaddningar och självklart har jag designat dem själv. Den ena ser man vad det är, den andra ser mest ut som en grötig fängelsetatuering - skitful…
Haha ja med Grodan, klart du måste gadda pannan! 
#2 ja, jag hade tänkt modifiera den så att svansen typ, slingrar sig runt något (var den nu än ska sitta haha!). Skitfränt!
#3 Jag hade inte heller visat upp mina egna designer, klart man ska behålla dom som sina egna ju! Och ja, linjerna är helt för tjocka för mig med, jag ska göra om den rätt mycket, men själva basicdesignen ska utgå från den på bilden.
Gillar verkligen tråden då den inte handlar om musbebbisar eller avel! Tack för att du skapade en intressant tråd Synwhore. Fast musen på bilden ser inte riktigt ut som en mus. Djuret påminner mig om en fet dvärghamster med jätte lång svans :P
#6 Musbebisar och avel ar ju del av det hela, och det kanske ar det som flest manniskor har fragor om just nu. Det gar i vagor…
Åååh, bilder bilder bilder Synwhore! NUUU!! 
#9 Den gillar jag… fast typ på mugg, väska, tröja… finns större motiv och vem har gjort motivet?
Oh, skitsnygg bild! Jag ska nog göra en hel sleeve (eller två
) med olika djurmotiv, bland annat möss, fast då ska jag nog ta bilder på mina egna som referenser och göra allt så verklighetstroget som möjligt! Synd bara att man inte har pengar haha!
#10 hittade den på google nånstans 
asch då, men då får jag väl googla ltie då