Vattnadal säljer honor
Bombar på med foton och mer info kan man få om man är intresserad av mer än att säga att de är söta. 
Gör detta istället föär att äta middag, så jag är hungrig, stressad och ska snabba på. De äldre honorna är avelsbara pronto, om nån är intresserad, de yngre måste vänta. Alla behöver inte avlas på heller, utan de passar utmärkt som rena sällskapsmöss.
Alla mössen kostar 100 kr och är självklart registrerade i svemus.
MVH Elin
Medarbetare på spetsar och urhundar. VD på Draghundcenter
Jag skulle vara intresserad av en flicka som kan bli den femte medlemmen i min flickflock (vilket ord
).
Ska till Gävle imorgon och även en gång den 20:e, så skulle kunna plocka upp på vägen någon av dessa gånger kanske? (du bor nära både Söderhamn och Gävle, såg jag).
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

#2 jo, kom igen, vi vill se dina musar
#1 Du kan få ta hem några till mig med ;-)
#4 Haha, det kan jag göra om du behagar! 
#6 Ett tips är att lägga upp bilderna på typ en blogg eller t.ex tinypic eller något före, och sedan dra bilderna och släppa in i ett inlägg. Då kan du ha många bilder i samma och så krånglar inte iFokus-uppladdaren. 
Härliga möss. Deras röda ögon och pälsfärgen gör dom jätte söta.
#7 Smart tips. Trist bara om fotografierna försvinner från tinypic el dyl. Jag ser gärna att foton är uppladdade till iFokus.
Vad är det för problem ni har? Jag har aldrig problem med att slänga upp bilder.
skicka till mig så slänger jag upp, epost gerodean2000@yahoo.com
#9 Mja, fast själv har jag aldrig upplevt att de försvinner om man inte tar bort dem själv. Å andra sidan så lägger jag upp bilderna på min blogg innan, så då avgör jag ju lite själv haha.
Elin, här har du köpare!
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Det är bara det att man ska lägga upp ett i taget, och det tuggar en stund, har inte ro att sitta hur länge som helst…
MVH Elin

En hane har jag med. Ar sh, engtypad, bor med pappa Vattnadals Charleston ar sh och bröder. de är födda i februari och bor fortfarande tillsammans, fast nu har de börjat tjafsa, och måste snart delas. Trevliga, snygga och har trivts ihop länge.
MVH Elin

Hon till vänster, den suddiga, är astrexen.
MVH Elin

#23 Åh, måste bara säga att bilden är riktigt härlig, med de ihopflätade svansarna och allt! 
Antingen har jag inte sett några agoutimöss förut, eller så har jag inte sett så fint färgade agoutis förut. Så vackra!
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?

#25 Agouti är den klart vackraste färgen, med argente creme och silver agouti som starka 2:or.
Ser man bara grå tråkiga zoomöss som är agouti, faller man dock knappast för färgen. Det ska färgavlas, förutom att temperament, livslängd, typ och annat oxå ska spela in.
Här FVattnadals Eros, en gammal favorit, död sen mååånga år.
MVH Elin

#4 Om du tänker snabbt, så kan jag ta med någon åt dig för vidare färd norrut. Wand dyker upp på mitt jobb imorrn, och jag måste hinna packa med dem, åker straxt efter 12 imorrn. Vill gärna veta senast 10 om du vill ha någon.
Tänker man temperament och sällskap, är #20 toppen. Utställning/avel så är 2, 13-16 bra, och är trevliga med.
MVH Elin
#23 Ser underbara ut, superhärligt foto
Supersnygga agouti tösser
, fick ett ha begär här måste jag säga, speciellt på agoutin och argenterna
.
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

De är härliga, och det är honorna i kullen #20 oxå. Fast där släpper jag inga fler ar-cr, en fick räcka!
MVH Elin

Argente är en underskattad färg. har haft massor ett tag, snygga, snälla och trevliga. Ingen vill ha, så jag bhehåller alla! Sen avlar jag fram fler, ännu finare och trevligare, och får säkert behålla alla dem oxå.
MVH Elin
#27 Hon har meddelat mig om att hon får transporthjälp av någon annan till helgen istället, så tror inte det blir aktuellt!
Visserligen skulle jag kunna transportera bort till Sundsvall också (dagen efter) i utbyte mot transportpeng om hon skulle vilja ha dem lite tidigare…..

Ha ha, jo, hon bokade ju en mus, kontaktade mig på fejjan ju. Där heter folk sina namn, här inne vet man ju inte vad nån heter på riktigt!
MVH Elin
Det håller jag med att argente är en fin färg. :)
"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida
Åh, raraste Elin. Tack för sockerfri tårta! Gluffsar glatt. *om nom nom*
(helt OT sårri)
#31 Jag gillar Argente o Argente Cream. Det kan funka i min avel på Si-ag och rödögd Si-ag. Dock är jag så osäker med hur det ska vara med mitt liv o musuppfödning just nu. När jag flyttar till ställe där jag kan bo med mina djur utan att störa någon så finns det plats…

Här kommer det alltid att finnas massor av argente och ännu mer argente creme!
MVH Elin

Har du någon chinchilla, blå agouti eller silver agouti, hona? Har du någon chinchilla/silver agouti-hane att låna ut någon månad? Skulle vilja halite chinchilla/si-ag-bebisar här hemma.

Har inga chinchillor alls, då jag inte gillar tan/fox. Har silver agouti, honor jag inte säljer och ev en hane jag kan tänka mig att sälja, men inte att låna ut. Den hanen bor med far och bror, och flyttar han så flyttar han. Om jag ens släpper honom…
Inga blue agouti heller, tror inte det finns några planerade heller. Har satt ihop en möjligen falsk blue silver agouti, om det kan vara så, med en hona som är argente, men har blekgener med sig, vad det kan bli där vet jag inte, men blekt och trevligt kanske?
MVH Elin
Åh, blir så sugen på silver agouti-kille nu…. har inte råd och plats, måste sluta spana på folks gullnosar. 

Hur gammal är silver agouti-hanen, doft och temperament? Vill ha en lugn och nyfiken hane som inte är stinkbomb. Har just nu 2 honor som skulle passa honom i färg och ett bra temperament som dessutom inte är allt för gamla.
#22 ååååååh *kär*
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Ha ha, silver agouti hanen är inte till salu, och OM han blir det ändå, så är det för att en uppfödare behöver hans gener.
Jag ska kika lite Anna, han är inte så gammal än, men fakta kommer.
MVH Elin
#21 & #22 Är nog några av dom vackraste agouti jag nånsin sett
#23 Helt otroligt vackra tjejer alla tre och bilden är sååå fin:)
Låter väldigt spännande med dina silver agouti, ställer mig gärna på kö där när det kommer några vackra & snälla som du vill sälja
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️
Hämtade två flickor ifrån Elin idag jag, en svartvit liten en och en agoutitös. Jättenöjd med dem, de ligger nu och sover i en tillfällig lådbur tills imorgon då jag åker hem till min far. 

#44 De är lite för mörka, särskilt den som inte är banded. Behåller en dåligt bandad och för ovanlighetens skull en saton i den kullen…
MVH Elin
Tråden har blivit lång så kan du inte sammanfatta om det fortfarande finns några till salu nu osv? :)
Mvh Emma Tange

Då ska vi se,
#2, alla 3 är kvar.
#13-17 alla är kvar.
#23 en är kvar.
MVH Elin
elakt elakt elakt elakt!!! får inte får inte får inte >.<
men vill haaaa :( blev jättekär i flickorna i #23 men nu sticker ja från denna tråd. ska inte ha fler möss just nu (har "bara" 6 st pojkar kvar av alla mina)
#48 pm:a dig :)
Mvh Emma Tange
#46 Jaså dom är för mörka? Oerhört vackra är dom i alla fall:)
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️

Nu är även #17 och sista honan i #23 bokade.
MVH Elin