ALLERGISK, DRACK BAYTRIL!!!!!!!
Jag är HYPERallergisk mot både penicillin och antibiotika, det kliar satan kring munnen och i halsen. :C Vill ej åka till sjukhus!!!
oj, men du kanske måste om du är allergisk
varför drack du baytril???
#1 Den stod i kylen i en läskflaska… Jag var väldigt törstig och tog bara första bästa. :C (ovetande att det var baytril alltså)
jösses… livsfarligt
åk till sjukhuset om du mår sämre
#3 Klämmer i mig atarax för fulla muggar, hoppas på att svullnaden går ned.
Det är i sådana här lägen som det suger att var socialfobiker. :C
du borde nog åka till sjukhuset iaf… kan ju vara farligt om du är mkt allergisk 
stackare… sen kväll är ju inte heller nå kul att behöva åka till sjukhus… hoppas atarax funkar (vad det nu är)
Kan förstå att du inte vill åka till sjukhus. Men är man hyperallergisk så är det ju rent livsfarligt! Då är det nog bara att bita i det sura äpplet och åka in, vill inte tänka på hur det kan sluta annars…
Vet inte vad atarax är, men var försiktig så du inte tar för många… 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
har du ingen som kan åka med dig? om du får ångest attacker (sociala fobin tänkte jag på då men den är ju inte lika för alla..) så är det ju bra om du har ngn som kan ta hand om dig och ev även berätta vad som hänt om det behövs..
aammE? 
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Tror att ataraxen har verkat lite, det kliar bara lite kring munnen nu och så känner jag mig såklart väldigt trött av ataraxen (det är en allergimedicin som min sambo får i kombination med sömnmedicin för att kunna sova) så jag ska nog avvakta lite efter som att det blir bättre.
Bra att du mår bättre! *lättadÄ
//Lamina
hihi… ser att Lamina höll koll här
mår aammE bättre nu? eller somnade hon… *fniss*
#7 Atarax är en medecin mot nässelutslag eller liknande, används även mot panikångest samt depressioner (har det hemma pga sistnämda) därav att jag vet vad det används till.
vet inte riktigt om man kan överdosera det då jag har tagit 8+ tabletter (20mg/st) på mindre än en timme då min läkare sa att jag kunde ta hur många som helst om jag behövde, dock blir man väldigt trött och seg av det.
aammE om du är jätteallergisk mot penicillin och antibiotika så kanske du borde uppsöka läkare ändå om inte annat så kanske du eller någon inärheten ringa och fråga vad du bör göra.
hoppas det ordnar sig och att du mår bättre och slipper åka till sjukan.
#14 wow, det måste ju funkar på dig, gladare människa får man ju leta efter (eller jo, din morsa är väl snäppet gladare… hihi)
#15 LoL du skulle se hur jag har varit de senaste 2 veckorna, jag har inte tagit atarax sen i somras då jag har en annan depp medecin ja ska ta (dock är den slut nu) och därav att jag inte riktigt är på topp samt att det har hänt rätt mkt för mig senaste veckorna, och jag har varit allt annat än glad. Men tack för komplimangen iallafall :)
#11 hur är det med dig idag? hoppas att allt ät bra!
undrar som #17 du har varit helt tyst :S *hoppas det inte blev sjukan*
Nä, mår bra, är bara väääldigt trött. :c
#19 Tack å lov för det hellre att du är lite trött å så än att du hamna på sjukan