Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 909 ggr
[Dominik]
0

Blir så arg

Jag blir så arg när folk skriver till mig så här "du me dina spindlar o mussar o hamster o fuckttt mannen kolla på andra människor vad dem gör kolla på din framtidddd du e 16 år inte en 5 åring mannen assa du e hellt cp mannen släng alla dina blöjor o saker börja nyttt livvvv"

Jag kollade i min framtid o i framtiden ser jag ut som en satin, texel/satin och siamese musuppfödare. +Jag vill inte vara som andra, jag vill vara mig själv.

Asså, jag tycker synd om såna människor som blir glada när dom sätter eld på bilar, knarkar osv. Ibland tycker jag synd om mig själv för att jag hade såna kompisar.

Vad tänker ni på när ni ser folk som skriver så här?

OttoIsTheShit
0

at dom borde skaffa sig ett liv. du gör det du tycker om och älskar. Det ska inte vara deras problem.

You know you're not the way you seem
You're not a puppet on a string
Maybe it's not too late
You could still feel the hand of fate
Just close your eyes and play the game <3

StillaSinnet
0

#2 lev DITT liv, inte andras…och jag föredrar de som väljer liv där ingen annan blir lidande.

Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare

Ellenfyrkant
0

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Jag tycker du gör rätt som tänker själv och vågar gå din egen väg åt rätt håll. Stå på dig!

Mvh Ellenfyrkant

Mymlan
0

Skit i vad andra tycker och tänker om dig.. Gudarna skall veta att folk tycker jag är weird, knäpp, ragata, bitch, fetto etc.. Jag bryr mig inte de som anser detta de är inget att ha i sin umgänges krets..

Man skall vara sig själv.. Ha sina egna åsikter etc så länge det inte skadar andra eller dig själv..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[Dominik]
0

#1#2#3 Japp, jag var, är o kommer alltid bli mig själv.

#4 Yeach XD Då har vi något gemensamt, jag e också weird, knäpp, ragata, bitch o fetto. O ibland säger folk så här till mig "nämen vafan? Kan du inte vara som alla andra?"  o nope, det kan jag inte, hehe.

Men det finns människor som vill att alla ska vara som dom. Jag kallar såna för "kula killar".

[aammE]
0

Personen som skrev så har ju uppenbarligen inget liv själv när han/hon måste lägga sig i andras. :)

Grodan
0

jag gillar inte rubriken till det här inlägget riktigt…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ariama
0

Alla människor har rätt att vara den de är! Det är mindre än vi tror, som är rätt eller fel.

Men INGEN har RÄTTEN att "hoppa på andra". Det finns ett talesätt som heter "Speglosan vanhedrar enbart sin upphovsman".

Det vill säga, människor som hoppar på andra, visar inte alls på vad den andre är, utan enbart på vad denna SJÄLV är för slags människa.

Grodan
0

Ändrat rubriken nu. Står inte ut med att ha sådana där rubriker här. Var snäll och skriv inte trådar när du är alltför arg och upprörd.

Trådens förra rubrik lydde: IDIOTER! IDIOTER! DOM BORDE SKAFFA SIG ETT LIV!!

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

ariama
0

Bra Grodis Kyss. Du är himla duktig med det här forumet. År efter år efter år. Det beundrar jag!!

Mona22
0

Var dig själv. det gör du helt rätt i . Ingen ska bestämma vad du tycker är kul eller inte.

kimky
0

asssssaaa du mannen du dom vara såå låt dom vara så asså inget att brysh om du fatttaaaar vad jag menish. xD

Ne förlåt. men låt dom vara o det e bra att dom var dina vänner. dom e bara avundsjuka o du vet ju vad du vill och fattar inte hur man kan vara 5år med blöja o.o' förlåt. men vet hur det e att ha sådana vänner då jag har mina djur o är 17år.

[Dominik]
0

#11 Jag är mig själv. Ibland kan man bara säga "wtf?" när man träffar min in real life :) Slutade prata med människor från södra delen av världen och skiter fullständligt i dem! Nu mår jag utmäskt och har inte dåligt samvete :)