Dominiks OT-tråd (fd Jag lämnar ifokus :( )
Jag har varit ganska aktiv här på iFokus, men nu vill jag inte ens öppna trådar eller läsa nåtning. Kan säga att jag har tröttnat på iFokus. Jag tyckte att jämför med andra sajter är ni på mus.ifokus snällaste och trevligaste och så ska ni fortsätta.
Nu går jag i 9an och mitt mål är att få 250 poäng och jag kommer plugga 4-5 varje dag, så jag kommmer inte ens ha tid med facebook eller world of worcraft. Jag ska dock inte ta bort accountet på grund av att kanske i framtiden kommer jag besöka iFokus o vara med i dusskusionerna.
Tack för 6 underbara månader, hoppas att ni kommer ha det bra. Hejdå.
Jag kommer antagligen hänga på, satsar också på höga poäng och har inte tid för så mycket dator längre. Bai.
Tack för rara ord om mus-ifokus.
Bra att du inte raderar ditt nick, det är alltid tråkigt när folk bara spårlöst försvinner och jag tycker att så länge du har möss och musintresse bör du vara kvar här och titta in ibland. Det känns som om vi känner några av dina möss och det är alltid kul att följa deras utveckling.
Super att du satsar på dina studier. Jag minns själv att jag var såååå skoltrött i din ålder och jag ville bara att tiden tills jag blev 18 och all skola var över skulle gå fooooooort…
Duktiga killar måste jag säga, skolan är skiiitviktig! Men kommer sakna dig dominik, lycka till och titta in ibland! :)
Glömde fråga, vad ska du bli då? Eller vad ska du läsa för något? Har du några planer?
Vad jag vill vara i framtiden? En manlig prosti**erade så klart, nä jag vill bli veterinär, utbildad hundfrisör. Vill också hjälpa barn i Afrika det med. Jag vat inte vilket program jag ska läsa.
#6 Smådjursveterinär vore toppen! Så kan vi komma till dig med våra möss och få RIKTIG HJÄLP!
åh juste, det skulle stå smådjursveterinär där XD tack för att du skrev det.
Japp det ska ni säkert :) heheheh ska kanske fixa gratis stronghold till er 
Jag hejar ivrigt på!
jag har en son som började gymnasiet i måndags. Han gick ut med 310p. Fick VG i tre ämnen varav ett får räknas bort, övriga MVG. Han valde IB och ska bli affärsjurist i new york (!)…som god mor vill jag verkligen inte bromsa hans högt flygande planer även om jag sjäv förstår att mycket kan hända med tankar och drömar de närmaste åren :)
Satsa på bra poäng och hälsa på vid olika gymnasier i vår när det är dags för val. Du har underbara målsättningar och kommer du nästa fram är är det en enorm bedrift ändå. "Om man satsar mot stjärnorna kommer man halvvägs" säger ett ordspråk. jag tror man kommer liiite längre än halvvägs om man väl satsar men man kommer bra mycket längre än om man inte satsar alls, helt klart!
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Nu lämnar jag mus.ifokus, för alltid. Inte pga skolan, o jag tänker inte heller berätta varför jag har tagit sånt beslut.
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#10 Jag vet varför du tagit detta beslut och jag tycker du gör fel!
Jag hoppas att du ändrar dig och vill stanna kvar här hos oss!!
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️
Haha du har rätt Anette, tänkte på det någon timme o kom fram till att jag är inte längre sur på någon, o spciellt inte på mus.ifokus hihi :)
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#12 Bra
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️

Jag tycker inte att du ska lämna mus.ifokus helt och hållet.
Jag vet nog oxå varför du vill lämna, men sedan du visade en god sida på du vet dar så kan jag låta gjort vara gjort. Inga hard feelings från min sida. Jag är ärlig och säger rakt ut vad jag tycker och det sa jag innan oxå.
Jag vet inte, men anar… 
#15 hehehe jasså? gör du? jag har lust att berätta vad hände.
Det finns en grupp på fb, som heter Mouse. Min kompis har blivit admin där, och den gjorde han mig till admin o jag accepterade det, fast det skulle inte finnas nån värd på Mouse (jag glömde bort det). Nån dag har någon lagt ut bilder på Dig, Grodan, och jag tag bort alla kort på Dig, så denna personen blev sur på mig….Sen så blev alla arga och sura för att jag blev admin. Dom "dampade" på mig, så jag blev ledsen…osv, osv, osv. Så jag besämde mig att aldrig mer snacka med musfolket, men senare så blev allting som det ska vara igen :) Älskar musfolk <3
Tack för att du tog bort bilderna på mig. 
#17 No problem :)
Faaaaaaaaaaaaan! Det enda jag ser på mus.ifokus är saker som handlar om antingen avel eller ungar! Hela mus.ifokus blir spammat med 100 tals musungar….
mus ungar är gulliga =)
För den delen jag satsade på wow ist för skolan, det gick ju som det gick! du gör helt rätt ;)
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon
#20 Jag satsar på flyff (fly for fun) o mau5 satsar på wow, fast vi har ändå bra betyg :D
Undrar om någon kan ändra trådens namn, till typ "Dominiks OT-tråd".
Kan ju alltid rekomendera sveriges naturbruksgymnasium där man även(iaf på de flästa) kan läsa NV behörighet. Inte så mycket praktiskt efter årskurs 1 men ändå.
Tänkte själv bli veterinär först men tror mig inte klara av de hårda studierna. Djursjukskötare däremot, det siktar jag mot! Annars kanske jag kan läsa vidare till veterinär utomlands.
Är förresten arg på det nya systemet & avskyr att vara 95 då allt verkar drabba oss. Sedan första skoldagen har vi fått höra lärare skratta om att vi är såkallade försökskaniner.. Mindre trevligt.
Skulle inte förvåna mig om det slutar med att när vi fyller 18 skjuter de upp myndigheten till 20 års ålder. Haha, mina bittra ord. Ledsen!
#21 när jag gick ut nian hade jag fina betyg, alla mvg förutom natur som jag hade vg i. =D
Nu när jag har gått gymnasiet har jag vart sjukskriven så dessa betyg har jag aldrig öppnat. direkt när jag hoppar av studentflaket i sommar kommer jag att böerja plugga upp betygen =)
/Josefin
Ska in på naturbruksprogram med inriktning djurvård. Real Gymnasium i Malmö, som egentligen är fake, har jag hört att är riktigt bra. Så jag ska gå på real :) Har ungefär 160-170 poäng just nu.
Juste! Ska också satsa på world of warcraft snart.
haha wow är asm =D
det är min syssla just nu ;)
/Josefin
Ingen skola jag kollade på faktiskt :/
Två skolor som jag egentligen hälst hade velat gå på är Himelstalundsgymnasiet i norrköping(elit gymnasiet av de jag hittade i jakt på gymnasium.. Var dock aldrig där men skall vara mycket fin) & även gamleby gymnasiet. Dessa två då de har inriktningen djursjukvård vilket jag valt som inriktning på den skola jag nu går på.
Hoppas det blir jätte bra med real, en del av naturbruksgymnasierna har internat & det kan jag rekomendera starkt, om du nu skulle bli intresserad av dågot av dessa gymnasium^^
har precis återgått till retail efter x antal år på priv så nu är jag en aktiv wow speare igen ;)
/Josefin
Ändrat lite i rubriken till denna tråd…
#29 Haha jag "spelade" wow förr, men tröttnade då jag spelade helt ensam och ingen ville hjälpa mig, men nu så kör jag flyff o vet exakt vad man ska göra i spelet.
#30 Tack så mycket Fråggish
#31 efter 6 år så har jag börjat fatta vad jag ska göra haha! eller det kanske var för något år sedan jag börjadet fatta ;)
/Josefin
#32 Haha det är just därför man borde inte spela online spel helt ensam.
Nä nu ska jag sova :) NN
Nu måste jag skärpa mig lite, sluta spela och gå till skolan!
Måste erkänna att spel förstör livet! Fast man har aldrig tråkigt om man spelar. Har missat 2 skoldagar för att jag körde så mycket flyff. Ska ta med mig datorn till skolan och spela där på rasterna :)
WoW>Flyff>Facebook>ifokus>skola, right? ;D
#35 Hahaha fan va du är smart, men ändå inte.
Flyff>WOW>Ifokus>Facebook>Skola :D
jullebuff
hehe, jag fick sista ordet
Did not!
//Lamina
Before we work on artificial intelligence, why don't we do something about natural stupidity?
Idag fick mina möss äta kyckling och lussebullar och massa andra saker :D Vi festade idag ;)
nästan lv 31. en nära vän ska levla min gubbe om några dagar
btw imorgon får jag hem mina fina möss :O Mau5 ska också få en ny vacker texel
Hur går det med plugget Dominik? 

Mvh Stephanie 

Vsd betyder det? Haha nämen ja, det går bättre och bättre. Har VG SÄKERT VG i biologi då läraren sa att hon blev väldigt imponerad när hon såg mitt prov, skrev det idag, det blev 3,5 sidor, sen så har jag VG i fysik och i hemkunskap och KANSKE bild.
Haha, vad det betyder… Det betyder nog att jag är trött på mitt eget plugg och vill höra om nån annans 

Mvh Stephanie 

Det är verkligen svårt, men inget man inte kan klara av. Vi har fått en ny SO-lärare och han sänkte alla i klassen, till och med den bästa eleven!
Igår skulle man lämna in nån uppsats, och så kunde jag inte göra det, då nånting hände…Har suttit och skrivit om I och U länder i flera jäkla timmar, skrev ungefär 5 sidor på VG nivå, och nä. Fick IG! Då detta skulle man lämna in igår.
Också visste jag inte vad jag skulle göra, då jag var borta i en hel vecka, och när jag frågade honom om jag kan få målen och uppgifterna så sa han så här "Det är ditt problem att du var bort, jag bryr mig inte om det"!!!!!
Dessutom har han sagt till mig och Mau5 att kommer inte få betyg i historia om vi inte lämnar in en uppsats. Vi har fått hjälp av en kille som har MVG i SO…När Mau5 lämnade in uppsattsen så sa läraren att han kan inte bedöma en elev utifrån a piece of paper!
Har en annan vän som skrev geografi uppsatsen och skulle också lämna in den idag då hon inte gjorde det igår. Hon fick också IG.
Asså fy fan va jag hatar honom! Hoppas han dör, jä*vla punghuvud!
#44 Kanske ni bör prata med er handledare, rektor eller liknande om den läraren?

Mvh Stephanie 

#46 Vi pratade med två lärare, dom försökte snacka med honom men han brydde sig inte.
Och sen nu sista veckan innan jullovet så åkte han iväg tidigt för han skulle på semester, så nu har vi inget chans att fixa det ._.
#45 hm… det är lätt ordnat ju
#49 Hahaha! Grodan!

Mvh Stephanie