Sällskapsmöss
Kune inte hålla mig i från möss. Har tidigare fött upp lite. Men när alla dog ut så lade jag ned. Men sedan kommer ju den där Kent med sina bilder på fb :-P.
Hur kan man motstå att inte ha två stycken skönheter. Blev först en svart ögd vit långhår och en choklad. Men saknade den där engelsktypade agoutin. Letade och letade. Kent hade en sv typad tex och vi skulle mötas utanför råttutställningen. Men vad halar inte den underbara killen upp om inte en eng typad agouti :-D.
Han hade snällt "dumt?" nog tagit med massa olika möss så jag kunde välja. Planen var 3-4 möss. Men nu råkade det bli 5 mus honor.
Fick hjälp av min granne med sin system kamera att fota alla. Tänkte jag kunde visa upp mina skönheter. Och kanske få lite namn hjälp för det är jag tok kass på.
/ zickans.com uppfödare av tamråttor och guldhamster i Västerås
Värd på Råttor, Exotiskadjur.
Super söta möss
Speciellt #11
/Josefin
www.Tejasmamma.se - Teja 2/9 2013 - Försöker med Syskon
Så grymt fina tjejer 
Nä, man skulle ha ett eget place så man kunde skaffa lite fler möss
#13 Tack :-). Jag brukar inte vara så duktig på att lägga upp foton. De jag har tagit med kompakt kamera har varit så tråkiga. Roligare när det blir bra kvalitee så man ser mössen på det sättet jag ser dom i verkligheten.
#16 Jo precis! Super bra bilder på fina möss kan inte bli fel! Tråkigt nog har jag bara en kompakt kamera men otroligt många fina möss =/
/Josefin
#15 Det gjorde jag :-). Jag drog så fort mina föräldrar tillät. Inte så smart när man gick kvar på gymnasiet att flytta 2km hemifrån. Men skönt var det. Dock blev det inge djur som planen först var. Pengarna söps upp..hehe
Foto försök med min egen kamera. Men bild kvaliteen är så kass.
Härliga bilder på vackra möss 
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
#18 så kass är inte kvalitén iaf =D
/Josefin
#20 haha jag tycker det iaf. Även får den överslag på blilxten väldigt lätt. Men löste det i dag med att köpa en systemkamera. Dock inte provad på mössen ännu.
#21 Då förväntar vi oss mycket bilder nu =D
/Josefin
Jättefina bilder!! 
Underbara bilder och jättefina möss.
Varför var du inte med i Halloweenfototävlingen med det där fotot i #14? Det var ju sååå grymt. (Ok, det var inget lila med men du hade kunnat skriva något i lila eller lagt till en lila ram typ…)
#24 pinsama är ju att jag verkar komma på det där med tävlingar ungefär några timmar för sent in på nästa dygn :-P.
Men nu har jag iaf tills nästa år eller om liknande tema kommer upp.
Fina möss! Visst är #2 en splash?
Medarbetare: Yoga & meditation i Fokus
Medarbetare: Stenar i Fokus
Driver http://www.StillaSinnetDegerfors.dinstudio.se
Reiki Master, kristallterapeut, Barnyogalärare
Söta möss och fina bilder.

"Om man inte vet vad man ska, är det ingen idé att skynda sig. Man vet ändå inte när man kommer fram."
//Frida

Grattis till sötnosarna!
Älskar bilden där lillskrutten kikar upp mellan öronen på jätten.
hihi kul att folk tkr om mina bilder =) men hur kan man inte göra de när de är så söta möss !

Riktigt fina bilder på fina tjejer! #30 var riktigt mysig och lite mystisk på samma gång. Gillar att den var så mörk.
33, 36 och 38 , riiiktigt fina bilder =)
#4 En sån måste jag ju bara skaffa 
Samma färger som mina råttor var.