Siamese hona sökes! :)
Skulle vilja få tag i en hona som passar min älskade hane som är: Seamese Seal Point Satin Shorthair, vill att hon ska vara registrerad och ha stamtavla, eller det som behövs om man nu nån gång vill ställa ut, och kanske kolla stammen lite, vilket är oerhört intressant och roligt.
Själv har jag väl inte sån superkoll på utställing och sånt, men det skulle vara väldigt kul lära sig och att börja med lite lätt :)
Är också intresserad av en Black&Tan hane, longhair eller shorthair och samma där att jag vill ha papper på musen:)
Jag bor i Hudiksvall, och kan ta mig till bla Gävle, ljusdal, sundsvall och innom de :)
Kom med förslag, och jag har inte bråttom :)
.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.
🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎
Tänkte förmodligen åka ner på Kistamässan, och är på jakt efter fler söta små möss, endast honor som funkar bra i grupp, bra temperament och helt friska och eventuellt nån väldigt fin hane med bra temperament.
Så kan åka runt Hudik och även hämta på eller runt kistamässan 7-8 jan.
Det jag kan erbjuda mössen är massor med kärlek och välstädade buran med lagom storlek. även massa god mat och sånt som behövs.
om nån behöver ha transport den sträckan till nått djur så kommer jag förmodligen kunna fixa de då, för mer info och frågor skriv i tråden eller till min hotmail elingraden@hotmail.com :)
Puff :)