Nya möss *bildtråd*
Grattis till sötnosarna!! 
Grattis till tillökningen! :)
.::Behandla dina djur med kärlek och respekt::.
🐱Crazycatlady KeepCalm&loveBunnies😎
Åh, underbara möss och Isfolket-namn, kan det bli bättre? 
Fast i #0 Ska det väl vara Tarjei. 
Stort grattis till alla små finingar!
Mvh,
Moa
Sajtvärd på Eremitkräftor och Snäckor

såå söta :D
#10 Tack :D
#11 Ja, är så fast i dom böckerna, och skulle försöka få ihop lite namn, så då blev det ju självklart därifrån ;)
Oj, ska det vara Tarjei till och med, sökte efter släktträdet på internet, så det kan ju ha blivit lite fel där :)
Verkligen jättesöta familjemedlemmar du har där nu!! Med fina namn också.
Grattis till dina nya vänner! 
#13 Jepp, Tarjei med ett i på slutet. ^^ Egentligen är hans dopnamn Torgeir, men kallas alltid för Tarjei (vilket jag personligen tycker är ett betydligt finare namn. :P). Jag är också ett stort Isfolket-fan - eller ja, alla Margit Sandemo-böcker har mig fast. Har för närvarande 6 av hennes olika bokserier (111 böcker) och 40 av hennes fristående romaner, som jag har läst en sisådär miljontals gånger känns det som. xD Jag älskar dem, allesammans. :)
Mvh,
Moa
#14-15 Tack!
# 16 Ah, tack för att du sa till! :) Åh, jag har inte ens tagit mig igenom dom "första" 47 böckerna om Isfolket 
#17 Åh, då har du mycket att se fram emot fortfarande då! 
Mvh,
Moa
#18 Ojah, skulle vilja läsa hela dagarna!
Dock har man ju annat som ska göras, så det hinns inte med så många sidor per dag..
#19 Det löste jag med att läsa nästan varenda vaken minut, förutom de gånger jag absolut var tvungen att fokusera på annat (fast nog har det hänt att jag har försökt duscha med ena armen utom räckhåll för vattnet
och nog har man fått skäll på skolan för att man läste på lektionerna…
). Toaletten är ett bra tips, där får man vara ifred med sina böcker.
Jepp, I'm a neeerrrd när det kommer till läsning. xD
För att återgå till dina små muspluttar så måste jag bara säga att jag är särskilt förtjust i Kolgrim, Kaleb och Skrym. :P
Mvh,
Moa
#20 Ja, så var jag när jag började läsa dem, för några år sedan, sen tappade jag liksom läsningen när det kom massa annat in i livet :P
Ja, toaletten är bra! :D När jag var yngre var det Min Häst-tidningar som gällde, sen blev det böcker!
Justja, det var det tråden handlade om xD Ja, det är ju bara fööör söta :')
#21 Haha, ja, Min Häst har jag också läst mycket. ;) Kommer jag över några eller hittar mina gamla tidningar så läser jag dem än idag, är fortfarande förtjust i hästhistorier. :P
Jag kan inte tappa läsningen, jag läser bara olika mycket i perioder. Skulle aldrig kunna vara utan det helt och hållet. ^^ Och för mig bli böcker bara bättre ju fler gånger jag läser dem. :D
Haha, skoja inte. :P Jag älskar färgerna, särskilt Kalebs och Skryms, och "krullpälsen" på Kolgrim. ^^ Är de sådär keliga som man helst vill ha dem? Var kommer de ifrån? :)
Mvh,
Moa
Oooooh, Isfolket! När min uppfödning kommer igång ska alla mina första kullar få namn ur serien 
Läser för tillfället om hela serien på 47 underbara böcker för 3e gången!
Kärlek på det!!
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
Jätte kul att du trivs och tycker om mössen. jag är så oehört tacksam för att du ville ta alla hanarna, det är dom som är svårast att bli av med. hade så gärna behållt allihopa men nu är jag bara glad att dom får ett bra hem. och det tror jag verkligen dom får hos dig.
är det några problem så är det bara att höra av sig
#25 Kan inte annat än tycka om dem!
Tack så mycket för att du släppte iväg dem :)
Jättefina möss och underbara namn
http://anettesmousery.weebly.com/
http://kennel-al-shen.weebly.com
http://minarexkaniner.weebly.com
Medarbetare på mus ifokus❤️
Jag har aldrig läst isfolket, men jag och alla mina systrar har också fått namn därifrån. Har en mor som är torsk på det där, och följdserierna som kommer efter isfolket. Hahaha.
Det är jättefina möss du har, Ewa har gjort ett superbra jobb med alla sina möss och de är ju helt underbara varenda en utav dem!
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?
#28, haha, ja Tula är en riktig buse i böckerna! Hoppas du inte tar efter henne! Och du BÖR läsa serien!
/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!
#29 Hahaha, har hört både det ena och det andra, hoppas att jag förblir mig själv faktiskt. 
Det kommer jag nog att göra, min mor har alla böcker i de 3 serierna, så jag får väl passa på innan hon säljer dem!
Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?