Mus iFokus

Mus

Etikettfikarummet-otypiskt
Läst 1045 ggr
Mymlan
0

Lite off *OT*

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag har varit lite off här på ett tag.. Men kikat in ibland för läsa..

Jag har rasat ner i en depp period men alltid denna årstid.. Sedan har jag börjat gå på gym för dessa x antal kilo skall bort, antar jag kommer få äta upp dessa ord.. Min värk är ej nå bättre så nu ska det tränas.. Jag har inte satt upp nå speciella mål men tar 5 kg ner i taget. Jag vart nekad magoperation fast jag uppfyllde alla krav men samtidigt så är jag rädd för ev komplikationer så skall se om jag kan fixa detta utan en operation..

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

[finamöss]
0

Man är stark om man bara tror på sig själv. Jag har själv gått ner ca 16kg på en 6 veckors period. Så visst går det med rätt kost och träning. Att operera sig är verkligen sista lösningen. Försöka på egen hand är alltid bäst. Jag tror du lyckas bra med rätt stöd runt om dig. Kram

Minoth
0

Men ibland är att bara strypa magsäcken (absolut inte ta bort) en bra start om man har svårt att gå ner. Men magsäcken töjs ut igen om man äter fel

Medarbetare på Burfåglar och Undulater

Grodan
0

Wow, gym är coolt. Beundransvärt!

Själv klarar jag inte av gym, även om jag skulle behöva gå på ett…

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

Mymlan
0

I januari skall jag få en instruktör.. Och jag ska enligt läkare ta det lugnt.. I o m min värk i höft/bäcken partiet..

Grodan
0

#4 Ja, man ska alltid ta det lugnt när man börjar träna. Speciellt vi damer över 25 år… hihi

ajanki
0

Åh, så stark du är MymlanSkrattande

Håller tummarna att du klarar detta själv och det tror jag att du görKyss

Muszimba
0

Mymlan, jag vet hur du har det. Det ÄR inte lätt.

Jag gjorde en Gastric ByPass juni-10 och har gått ner 28 kg, nu har jag fått göra en annan operation för 3 veckor sedan som tog bort de 4 kg jag gick upp sedan juni i år. Det var en intim operation som gick fysiskt sett bra, men psykiskt så har jag en del jobb framför mig nu.

[aammE]
0

Ska också börja träna efter nyår, var ju väldigt aktiv förr med både träning på gym och ridning 5 dagar i veckan men sedan sade kroppen stopp (på grund av reumatismen) så nu ska jag gå ned det jag har gått upp, kanske inte allt då jag var ganska underviktig men i alla fall ett par kilon även om jag ej är överviktig nu. Men framförallt så vill jag ha tillbaka min kondition, kunde springa en mil förut, nu får jag kämpa för en kilometer.

Men jag håller tummarna för dig!

DeniceP
0

Usch, önskar jag kunde träna bort mitt fladdrande fläsk, tyvärr tillåter inte min dumma cepekropp träning alls, förutom ridning, och det har jag varken tid eller råd med. Gaah!

/ Denice, Oddpaws Råttuppfödning
Bloggar på Tassliv, hur det är att leva med tre hundar och övriga djur!

Mymlan
0

Kommer ta lååång tid för mig få bort min vikt så jag har en mer normal vikt, men det får ta lång tid… Jag har Fibromyalgi och kroppen värker just nu, bränner i höft/bäckenet..

Grodan
0

Ja, det är jobbigt med smärta, men att röra sig minskar faktiskt smärta. Så har det i a f alltid varit med mig, utom när jag lyft fel eller för tungt då…

Mymlan
0

#11 Jag ger inte upp, jag har alltid varit en fighter hur ofta man än fått benen avhuggna eller mattan undan ryckt från golvet. Ger jag upp nu för värken så har värken vunnit..