Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 467 ggr
Highlandertess
0

Bur till salu

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Sedan honorna fick en annan bur så står denna (bild nedan) bara och samlar damm. Det tycker jag är synd eftersom det är en riktigt fin bur. Så nu är den till salu. Om ni kan hämta den i Arvika så är den er för 100 kr. Den 10 eller 11 maj kan vi ta med den till Karlstad, men då kostar den 150 kr. Om någon är intresserad så är det bara att höra av sig för mått och eventuellt mer bilder :-) Det som medföljer i buren är de två våningsplattorna och stegarna emellan dem.

Mvh Therese

Mymlan
0

Måttet är?

Döm Inte Människor Genom deras utseende. För du kan Inte se deras insida.

I am who I am, so like it or kiss my, yeah you know exactly what to kiss.

Smile to the world, than the world smiles to you

Highlandertess
0

Jag kan skriva mått senare ikväll. Just nu är buren inlåst i min pojkväns förråd och han jobbar till kl. 23 och har nycklarna med sig. Skriver senare ikväll/inatt igen :-)

Highlandertess
0

Måtten på buren är: 50 cm hög, 45 cm bred, 28,5 cm djup och det är ca 15 mm mellan gallren. Måtten är enbart på gallret så när lådan är på längst ned så ökar höjden något. Burplattorna är ungefär halva bredden av buren och hela djupet.

Highlandertess
0

*puffar upp*

Highlandertess
0

*putt* :-)

Highlandertess
0

Puttar upp denna eftersom datumet, då transport till Karlstad är möjlig, närmar sig. Det blir den 10 maj som vi åker dit och kan ta med buren ifall någon är intresserad.

Highlandertess
0

*putt* Imorgon går transporten till Karlstad ifall någon är intresserad.