Serverproblem
Jasså, är det det det är
. Sånt händer. Det blir nog bra snart igen.
Har bara fått ett enda error idag. Så det går nog frammåt. :)
Erik meddelade för några dagar sedan att han har lagt ut ett stort antal "osynliga" förändringar (uppgraderingar) som förhoppningsvis skall underlätta framöver med att ta fram ny funktionalitet. Han har även fixat ett litet antal mindre buggar men meddelar även att detta kan innebära risk för nya buggar.
Om ni upptäcker buggar så rapportera det på supportsajten. Eller kolla där vad för buggar som finns.
Inga error meddelanden längre"! :D YEY ÄR GLAD :D
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
#4 Nä, de har inte varit synliga på ett par dagar… eller vänta nu.. inatt var det ett tror jag
Jag sover på natten grodan ;) Siier du och MiFar på natten ? Hahaha
#6 när jag inte kan sova så MUS-IFOKUSAR jag mig…hehe (nä, det brukar vara dött här, men iFokus lever ju o pm o så…) kollar ju in när jag ska browsa in ny film typ… hehehe… datorn är på jämt
Jo jag är nog inne här på ifokus… 15ggr om dagen???… haha men inte på jobbet då så klart. Men hade nog gjort de på rasten om man hade en smartphone eller iphone *skäms*
#8 lol
Men du vet man kollar om något har uppdaterat eller hänt. sen går man ut. Sen in igen… osv.. :P
Kanske ska vara tyst nu hahaha :D Sitter här och gör bort mig
Men det är som kylskåpet. Samma sak där. Öppnar det. kollar en stund. stänger. öppnar, kollar, stänger… osv osv. Även om man inte vill ha något speciellt.
Bara kollar läget haha
#10 lol… jag kollar inte kylskåpet så… vet vad som är i…