(K) honmöss
Söker eventuellt några lite äldre töser att ha för sällskap här hemma. Dom ska vara mycket hanterbara och framåt. Vi är enbart i planerings stadiet ännu att skaffa dessa. Men vi ska köpa större boende åt våran andra flock på 4 individer och då får jag min andra bur över. Känner redan nu att den kommer bli tom och jag är så sugen på att fylla den med lite äldre töser som vill komma till rent sällskapshem. Har man yngre tjejer som är hanterbara och vill komma upp så kan det vara intressant med. Vill inte ha några popcorn möss. Med planerings stadie menar jag att det handlar om veckor. Så kom gärna med förslag.
Vi kan hämta i Västerås med omnejd, stockholm (inom viss radie).
Jag har ett par kullar på gång där temperament står i fokus. Dock vet jag ju inte om det blir som jag tänkt, men jag hoppas verkligen. Håll gärna en tumme även om du hittar möss på annat håll. 
Jag håller en tumme. Har inget bråttom alls så jag har det lite öppet.

du är välkommen och komma en tur till oss och titta …kanske det finns det du leter efter. vi holder till i tyresö.
#3 Vi hade mer än gärna tittat hos er. Men Tyresö ligger på fel sida av stan om vi ska till Sthlm. Vet att ni har väldigt fina djur.