Saknar och längtar!
Klockan är snart 1 och jag är lite småtrött och sådär, och vid sådana tillfällen så får man faktiskt skapa lite tråkiga, irrelevanta trådar.
Sitter och håller på att krypa ur skinnet av längtan efter mina älskade muslingar, varenda en utav dem! Har inte fått nosa in mig i en varm muspäls på en hel vecka, skam på mig!!!!!
Imorgon ska de få buren rengjord och en massa mumsmums och kärlek, hihihi!
ÄLSK!!! 

Det verkliga livet existerar i fantasin. Did I mention demons?

Vt hur det känns, varit ifrån mina råttor i 3 dagar och är äntligen hemma hos mina älsklingar igen <3
Det är så skönt att komma hem till sina små!
Jag kom hem och flög fram till mina älsklingar. Blev så glad i hjärtat också då jag såg Missa i en gren, och så fort jag öppnade dörren så stannade hon upp och kollade åt mitt hål, sedan smackade jag lite åt henne och hon kröp fram till mig på en gång. GULLESNUTTAN!!!
Nu har jag fått avreagera min kärlek litegrann genom pussar och klappar, och det är så underbart att höra dem klättra runt och äta och dricka. Ihihihi. <3 <3 <3 <3 <3
Fick mig även en liten överraskning… kollade in i Oceans bur (han är en av mina guldhamstrar) och han hade rymt, IGEN. Så hittade jag honom i Smileys bur. Så nu finns det väl en liten risk för att jag får små hamsterbebisar snart då. 
Nu sitter jag med en gosig Tristan på axeln. Han tvättar sig och myser. Helt underbart, mina muslingar är ju bara för fantastiska. :*