Mus iFokus

Mus

Etiketterköpessäljefterlysningauktioner
Läst 1172 ggr
MaaariaS
0

(K) 3 st möss (enbart honor)

Dom mössen jag söker ska vara trevliga både mot människor och varandra i gruppen.

Sen det här med färg och hårlag är bara en önskan,men skulle dom perfekta mössen för oss komma i mina älsklingsfärger så blir jag jätte glad.

Jag vill helst ha engelska möss!!Färger jag gillar är choklad,blå,siames,burmese.Jag gillar både tan och fox och satin(jag gillar många andra färger skrev bara upp lite av dom.)

Jag gillar texel väldigt mycket och långhårigt men även korthåriga små muslingarKyss

Men som sagt så är det den första meningen i inlägget som betyder något.

Jag vill gärna att mössen finns runt Örebro då jag inte har bil.

Jag hoppas att nån har mina nya små älsklingar!!!

Skicka PM här eller maila arlenerees@hotmail.com

MVH Maria

Medarbetare på Chinese crested ifokus.

Grodan
0

Vilken trevlig annons. Jag hoppas verkligen du hittar de 3 mys-mushonor du söker. Skrattande

❤️ Värd 4 mus-ifokus - Välkommen!   <:3 }~~~ ( http://gerodean.se/ecards ) ❤️

MaaariaS
0

#1 Tack det hoppas jag medGlad

MaaariaS
0

Jag puttar upp trådenGlad

Muszimba
0

Jag har just nu 2 kullar där jag snart ser färg och kön. De är leveransklara till Husdjursmässan 5-8 januari. Vi finns i Stockholm.

MaaariaS
0

#4 Missade och svara, Ber om ursäkt för det!!

Kan höra av mej om jag är på väg mot Stockholm nånting snartGlad

Ber om ursäkt igen för att svar dröjde!!!

ajanki
0

Jag har några kullar på gång, eventuellt finns det honor kvar att tinga.

Jag bor i Vårgårda (6 mil norr om göteborg) men min äldsta son bor i Örebro, han kommer hem till jul och kan säkert ta med möss till dig om det blir aktuellt.

Men då kan du ju inte träffa dom innan och det var kanske det du ville?

Här är min hemsideadress om du vill titta på dom mössen jag har:)

http://anettesmousery.weebly.com/

MaaariaS
0

#6 Jag vill ju helst träffa dom innan, men kollar jag din hemsida och hör av mej till dej Glad

MaaariaS
0

#6 Fick du mitt sista mail??(Det stod att nått blev fel när det skickades)

ajanki
0

#8 Ja, jag fick ditt mailGlad

Har varit borta så jag har inte hunnit svara dig!

MaaariaS
0

#9 Va bra då slipper jag skriva ett nyttGlad

Grodan
0

Hur har det gått MaaariaS? Har du hittat dina nya pälsklingar?

MaaariaS
0

#11 Jag hoppas detFlört Men har inte tingat några än, men förhoppningsvis så har jag det snart,väntar på mail om några sötnosar som jag hoppas får flytta till mejGladKyss

Grodan
0

Trevligt! Du får berätta mer sen när du har dem hemma hos dig. Skrattande

MaaariaS
0

#13 Absolut!! Jag hoppas verkligen att dom får komma hem till mejKyss*fingers crossed*

MaaariaS
1

Nu är det klart!!! Jag kommer få hem några sötisar från Ajanki här på forumet.

Jag längtar jättemycket efter mina små underbara muslingar så jag blir tokig(ja mer än vanligt)Tungan ute

Tack sååå mycket Ajanki för att jag får chansen att få ha några av dina underbara möss här hemma hos mejKyssKyssKyss

Nu ska jag åka upp på stan och leta på några små korgar eller nått att hänga i terrariumet, så dom får några mer sov platser än dom två husen som jag redan harGlad

MaaariaS
0

Kollade efter små korgar idag,men en del affärer var stängda.Gick in i en blomaffär och fråga om små blomkorgar och hon frågade vad det var till och när jag sa möss så sa hon leksaksmöss??? -Nä riktiga möss!Kan säga att hon tittade på mej som jag hade blivit alldeles tokigTungan ute

Så jag ska åka upp senare i veckan när förhoppningsvis alla affärerna är öppnaGlad

Grodan
0

hehe… glad över din muslycka! Skrattande

En del hittar billiga korgar i secondhandbutiker. Jag själv hittar aldrig billiga korgar… Rynkar på näsan

MaaariaS
0

#17 Seconhandbutikerna var stängda idag, men senare i veckan ska jag åka upp och kolla lite i dom och se om det finns några korgar…*hoppas det*

Älskar att pyssla till smådjuren, så det är bara kul att leta grejor till domGlad

UlrikaD
0

Har köpt alla mina korgar på just second-hand. Tror jag bara gett några kronor styck. När jag hade många möss gick det ju åt ordentligt med korgar då muslingarna mest använde dem som tandtråd.

Men dessa två pojkar har haft sina korgar i flera månader. Var väl inte goda;)

MaaariaS
0

#19 Ja fy på dej att du köpte så dåliga korgar som inte ens går att ätaFlörtTungan uteOskyldig

MaaariaS
0

Det blev visst 4 små tjejer som ska bo här istället för 3.Jag menar hur ska man kunna välja bort nån av dom!!!? OoopsOskyldigTungan ute

MaaariaS
0

#22 HeheheTungan ute