pygmémus och sebramus sökes
Åt en vän i Finland söker jag två eller bara en sebramus och/eller afrikansk pygmémus (ung eller avelsålder, hane kan vara äldre).
Jag bor i 08 och behöver ha upp musen/mössen till 08 innan den 3:e januari. (Kan givetvis åka en bit, men finns mössen i GBG eller Skåne blir det svårare.)
Kanske någon som åker till stockholm från göteborg? Kolla djurtransport i fokus.
Jag har ju fyra ungar. Ingen som direkt "tingat" men intresse har några visat. Har bland annat en Hane som är annorlunda än vanligt. Agouti med vitfläck i pannan!
Medarbetare på Burfåglar och Undulater
Tänkte på dig Minoth och den här transportråden när jag såg Grodans inlägg tidigare idag ^^.
Tjejen som transporterar ska tydligen åka Gbg-Sthlm efter nyår.
Där ser man! Grodan då löser det sig om de fortfarande är relevant?
Som det ser ut nu blir det 2 hanar och 2 honor plus föräldrarna. Så alltså 3 honor och 3 hanar.
#1 Är dina ungar levklara runt nyår?
Ok, det är aammE som åker. Hon är alltså nu i 08, eftersom det är 21/12, så tyvärr funkar det ev inte. Hon skriver visserligen att hon ska åka fram och tillbaka några gånger till men inga datum.
Dom är leveransklara runt nyår ja! :)
Okej. Ja vi får väl se hur det blir då!
Jag kan kolla lite på djurtransport. Det är ju en vanlig sträcka… 
Ja de är ju en väldigt vanlig sträcka!
Är alla dina fyra kvar?
Jag har frågat min vän vad hon vill ha, om hon vill ha hona, hane eller både ock. Har dock glömt påpeka att en hane har en vit pannfläck, det måste jag ju göra. 
puttar upp lite, söker sebramöss o transporthjälp 

Finns det inga sebramöss i Sverige nu? :( Synd om jag inte får ens pyggisar…
#10 Nej, det verkar inte finnas några sebramöss alls.
Pygmémus hoppas jag kunna ordna till dig.